SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Złote Spinacze 2011 - nowe kategorie. Wyniki 25 października w Intercontinentalu

Pięć nowych kategorii konkursowych oraz zmieniony termin rozstrzygnięcia Złotych Spinaczy to najważniejsze nowości dziewiątej edycji Złotych Spinaczy organizowanych przez Związek Firm Public Relations.

Projekty będzie można zgłaszać w 19 kategoriach konkursowych, w tym w 5 nowoutworzonych: Social media, Business-to-Business PR, Sektor publiczny, PR finansowy i relacje inwestorskie oraz Green PR.

Pełna lista kategorii wygląda następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE:

1. PR korporacyjny: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.
2. PR produktu: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi.
3. Kampania edukacyjna: projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.
5. Public Affairs i Lobbing: projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne.
6. Kampania społeczna: kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.
7. Komunikacja wewnętrzna: projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.
8. Event komercyjny: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujących lub wzmacniających wizerunek firmy, produktu lub usługi.
9. Event społeczny: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujących lub wzmacniających wizerunek instytucji publicznych lub NGO, zwracających uwagę na ważne cele lub problemy społeczne.
10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy: projekt budujący wizerunek i rozpoznawalność nowego produktu, usługi lub wprowadzanej na rynek firmy.
11. Corporate Social Responsibility: projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.
12. PR miejsca, miasta lub regionu: projekt, którego celem jest budowa wizerunku i promocja miejsca, miasta lub regionu.
13. Social media: projekt public relations, który w istotny sposób wykorzystał media społecznościowe w strategii komunikacji.
14. Bussiness-to-Bussiness PR: działania public relations zrealizowane dla firmy, produktu lub usługi w obszarze business-to-business, mające na celu wsparcie sprzedaży lub/i budowę wizerunku, produktu lub usługi wśród biznesowych klientów.
15. PR finansowy i relacje inwestorskie: projekt lub kampania, których celem było wzmocnienie wizerunku spółki publicznej (lub planującej debiut na GPW/NewConnect) wśród inwestorów instytucjonalnych, indywidualnych i/lub analityków.
16. Sektor publiczny: projekt prowadzony przez lub na zlecenie organów administracji publicznej finansowany z budżetu państwa lub środków Unii Europejskiej.


KATEGORIE SPECJALNE:

1. Kreatywność: najbardziej nowatorski i kreatywny pomysł.
2. Efektywność: projekt, który zgodnie z założonymi celami, odznaczył się największą skutecznością i efektami w postaci udokumentowanego wzrostu sprzedaży, rozpoznawalności marki, zmiany postaw lub liczbą publikacji.
3. Green PR: projekt prowadzony w sposób zrównoważony, minimalizujący negatywny wpływ na środowisko naturalne i promujący postawy proekologiczne.

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:
• 30 czerwca – pierwszy termin zgłaszania projektów
• 7 lipca – drugi i ostateczny termin zgłaszania projektów
• 5 września – ogłoszenie wyników pierwszego etapu i listy nominowanych projektów
• 19 września  – termin przesyłania przez finalistów dokumentacji dodatkowej do

Uroczysta gala Złotych Spinaczy odbędzie się natomiast 25 października w hotelu Intercontinental w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2011 - nowe kategorie. Wyniki 25 października w Intercontinentalu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl