292 zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy
Związek Firm Public Relations zakończył przyjmowanie zgłoszeń do branżowego konkursu Złote Spinacze 2018. Łącznie napłynęły 292 zgłoszenia - najwięcej spośród wszystkich dotychczasowych edycji.
Liczba zgłoszeń do Złotych Spinaczy wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem o 10 proc. 292 zgłoszenia wpłynęły w 34 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych oraz 3 specjalnych. Do kategorii głównych wpłynęły 192 zgłoszenia, do kategorii sektorowych 76 zgłoszeń, a do kategorii specjalnych 24 zgłoszenia.
Spośród kategorii głównych, zgłoszono najwięcej kampanii społecznych - trzydzieści. Kolejne najczęściej wybierane kategorie główne to media relations (20 zgłoszeń) i social media (15 zgłoszeń).
Wśród kategorii sektorowych najwięcej zgłoszeń wpłynęło do kategorii nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze (13) oraz motoryzacja i transport (11). Najchętniej wybieraną kategorią specjalną był research & insight, gdzie wpłynęło dziewięć zgłoszeń.
Ze względu na brak zgłoszeń nie zostanie uruchomiona jedna kategoria główna, PR finansowy i relacje inwestorskie.
Prace oceni 78-osobowe jury, któremu w tym roku przewodniczy Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji oraz rzecznik prasowy Samsung Polska. Nagrody zostaną wręczone po raz szesnasty.
Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym wydarzenia.
Dołącz do dyskusji: 292 zgłoszenia do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy