Zmiana cennika reklamowego w 'Pani'
Wydawnictwo Bauer poinformowało, od wydania październikowego 2005 roku będą obowiązywały nowe ceny powierzchni reklamowych w magazynie 'Pani'.
Decyzja ta związana jest – jak czytamy w komunikacie prasowym – z urealnieniem cen i dostosowywaniem polityki rabatowej magazynu „Pani” do obowiązujących standardów w wydawnictwie Bauer.
W wyniku tej operacji cena całej strony prawej zmniejszy się o 19%. Zmiana ceny związana jest z redukcją poziomu udzielanych dotąd rabatów.
Obniżenie ceny zmienia pozycję PaniI w kosztach dotarcia. W najliczniejszej grupie czytelniczek jaką stanowią kobiety w wieku 25 - 49 lat, z dochodami 1800 + Pani uplasuje się teraz tuż za 'Twoim Stylem' z najniższymi kosztami dotarcia w segmencie. Dotąd w tej samej grupie wyprzedzały "Pani±" takie tytuły jak Ele i Cosmopolitan.
Koszty dotarcia na podstawie sprzedaży stawiają "Pani±" na 3 pozycji - za "Twoim Stylem oraz Glamour - dotąd niższe koszty osiągały także magazyny Cosmopolitan i Zwierciadło - czytamy w komunikacie prasowym.
Dołącz do dyskusji: Zmiana cennika reklamowego w 'Pani'