Zmiany w firmie Ad.net
Od 1 czerwca 2006r. stanowisko kierownika działu sprzedaży największej w Polsce sieci reklamy internetowej Ad.net objęła Marta Wertelecka.
Wertelecka zastąpiła Katarzynę Rucińską, która została group account directorem w agencji interaktywnej Digital One należącej do grupy Euro RSCG.
Marta Wertelecka przygodę z mediami rozpoczęła w 1997r. pracą w reklamie zewnętrznej, była również częścią zespołu sprzedaży w jednym z dzienników ogólnopolskich, a także zajmowała się ambient mediami. W Ad.net pracuje od czerwca 2005 r.
- W najbliższym czasie w Dziale Sprzedaży Ad.netu nastąpi kilka zmian, dzięki którym współpraca z dotychczasowymi klientami zaowocuje zwiększeniem przychodów, a które jednocześnie pozwolą na jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej - powiedziała Marta Wertelecka.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w firmie Ad.net