SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w firmie Ad.net

Od 1 czerwca 2006r. stanowisko kierownika działu sprzedaży największej w Polsce sieci reklamy internetowej Ad.net objęła Marta Wertelecka.

Wertelecka zastąpiła Katarzynę Rucińską, która została group account directorem w agencji interaktywnej Digital One należącej do grupy Euro RSCG.

Marta Wertelecka przygodę z mediami rozpoczęła w 1997r. pracą w reklamie zewnętrznej, była również częścią zespołu sprzedaży w jednym z dzienników ogólnopolskich, a także zajmowała się ambient mediami. W Ad.net pracuje od czerwca 2005 r.

- W najbliższym czasie  w Dziale Sprzedaży Ad.netu  nastąpi kilka zmian, dzięki którym współpraca z dotychczasowymi klientami zaowocuje zwiększeniem przychodów, a które jednocześnie pozwolą na jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej - powiedziała Marta Wertelecka.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w firmie Ad.net

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl