Zmiany w marketingu 'Echo Miasta'
Od stycznia spółka Media4mat, wydawca bezpłatnej gazety miejskiej 'Echo Miasta', wprowadza nową strukturę marketingu.
Regionalne biura marketingu zostaną zlikwidowane i powstanie jeden wspólny dział marketingu zarządzany z centrali spółki w Łodz – podano w komunikacie.
Zmiana struktury wiąże się z rozwojem „Echa Miasta”, wprowadzaniem nowych produktów oraz lepszym dostosowaniem formuły gazety do potrzeb czytelników i reklamodawców. Większa waga nadana zostanie scentralizowanym działaniom BTL. Jednocześnie zachowany zostanie dotychczasowy, miejski charakter gazety.
- Jesteśmy w trakcie rozmów z kandydatami na stanowisko Dyrektora Marketingu, w tej chwili nie możemy jeszcze powiedzieć, czy będzie to osoba z zewnątrz, czy osoba wyłoniona w formie awansu wewnętrznego w ramach naszej organizacji.
Naszym pracownikom zatrudnionych w Regionach złożyliśmy propozycje przejścia do zespołu Marketingu powstającego w centrali firmy w Łodzi lub przejścia do Regionalnych Działów Handlowych, które będziemy dynamicznie rozwijać. Obecnie czekamy na decyzje osób, którym złożyliśmy powyższe propozycje - informuje Wirtualnemedia.pl spółka Media4mat.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w marketingu 'Echo Miasta'