SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w "Pulsie Biznesu"

Nowa osoba w dziale sprzedaży nakładu dziennika "Puls Biznesu".

Do działu sprzedaży nakładu dziennika "Puls Biznesu" dołączyła Iwona Budkiewicz. Została zatrudniona na stanowisku Kierownika Działu Telemarketingu. Od kilku miesięcy stanowisko było wolne. W Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. będzie odpowiadała za kierowanie kampaniami telemarketingowymi mającymi na celu zwiększenie sprzedaży dziennika w prenumeracie.

Iwona Budkiewicz ukończyła WSZiP im. Bogdana Jańskiego w Warszawie. Od 1999 roku jest związana z branżą call center. Pracę zaczynała na stanowisku konsultanta w Polskim Centrum Marketingowym Sp. z o.o., gdzie następnie została zastępcą kierownika działu telemarketingu. Pracowała również jako kierownik działu telemarketingu w Dimar Polska Sp. z o.o. oraz jako kierownik projektu w CTM Teleperformance Polska. Pracując w ww. firmach organizowała kampanie telemarketingowe (sprzedażowe, windykacyjne, informacyjne, badania rynku) głównie dla wydawnictw, banków, firm telekomunikacyjnych, firm ubezpieczeniowych.

Wzmocnienia działu telemarketingu wynikają ze strategii spółki wydającej "Puls Biznesu" nastawionej głównie na sprzedaż dziennika w prenumeracie. Obecnie około 85% rozpowszechniania płatnego dziennika "Puls Biznesu" trafia do stałych odbiorców.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w "Pulsie Biznesu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl