SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich , Tylko „Na Żywo” na plusie

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei jedyny wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”.

Liderem w tym segmencie (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu 2014 roku względem sierpnia 2013 roku zmalała o 8,57 proc. i wyniosła 599 858 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,09 proc. do 334 878 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 241 100 egz., po spadku o 0,96 proc.

Z kolei jedyny wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 0,27 proc. do 187 635 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

781 108

599 858

599 858

820 808

656 104

656 104

Twoje Imperium

454 941

334 878

334 878

454 957

349 152

349 152

Rewia

352 180

241 100

241 100

346 736

243 427

243 427

Świat & Ludzie

304 344

194 543

194 543

305 098

199 302

199 302

Na Żywo

303 171

187 635

187 635

287 149

187 131

187 131


Również w sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Życie na Gorąco” (4,17 proc.). Z kolei jedyny wzrost odnotowała „Rewia” - było to 0,16 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

781 108

599 858

599 858

798 883

625 991

625 991

Twoje Imperium

454 941

334 878

334 878

465 919

349 009

349 009

Rewia

352 180

241 100

241 100

349 104

240 722

240 722

Świat & Ludzie

304 344

194 543

194 543

307 916

197 410

197 410

Na Żywo

303 171

187 635

187 635

301 705

193 690

193 690


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich , Tylko „Na Żywo” na plusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czytelniczka
Nie wiedziałam,że gazeta Życie na gorąco to kłamliwa i niewiarygodna instytucja żerująca tylko na dochodach dla siebie JUŻ NIE KUPIĘ TEJ GAZETY podaje przykład: ostatnie grudniowe wydanie chodzi o krzyżówki -pisze wpisz hasło zgodnie z wzorem w gazecie i wyślij SMS do 27 grudnia 2015r.Wpisuję hasło i wysyłam 23 grudnia i zaraz otrzymuje SMS zwrotny,że już za późno to jest nieważne i zapraszamy do ponownej zabawy w krzyżówki,jakie CHAMSTWO i naciąganie czytelników jest w Gazecie ŻYCIE NA GORĄCO NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA.
0 0
odpowiedź