Diferente stworzyła kreację i opracowała strategię komunikacji nowej marki modowej dla mężczyzn. Design produktów wspierany jest nowoczesnym brandingiem, również autorstwa Diferente. Agencja jest odpowiedzialna za kampanię wizerunkową, prowadzi również bieżący nadzór kreatywny nad komunikacją marki FOORIAT. - Holistyczne myślenie o komunikacji z odbiorcą, zarówno w mediach tradycyjnych jak i cyfrowych, zaowocowało stworzeniem najwyższej próby materiałów wizerunkowych i sprzedażowych – mówi Grzegorz Badzio, managing director Diferente.
Diferente to niezależna, polska agencja reklamowa. Stawia na kreatywność, oryginalność i prostotę. Od 2008 roku wyróżnia marki i produkty zarówno w reklamach jak i na półkach, kierując się doświadczeniem zdobytym w agencjach sieciowych, popartym kilogramami nagród i zadowoleniem klientów. Do klientów agencji należą m.in. Volkswagen Bank Polska S.A., Sony Pictures / AXN, Energetyczne Centrum S.A., William’s Nature Products.
FOORIAT to awangardowe wzornictwo dla silnego mężczyzny, świadomego znaczenia własnego stylu, szukającego współczesnej interpretacji klasyki. Na kolekcję tej marki składają się produkty kluczowe w szafie męskiej, o klasycznym rodowodzie, ale z awangardowym twistem. Cechy charakterystyczne to dbałość o detal oraz wysoka jakość surowców i wykonania. FOORIAT oferuje produkty zarówno z naturalnych tkanin takich jak wełna, kaszmir, jedwab czy bawełna, jak też z tkanin nowej generacji, np. typu memory-shape czy z powłokami funkcjonalnymi.