Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Branża budowlana mierzy wysoko. KRAUSE kolejny raz zaprezentowało się na targach BUDMA

150x110

Zakończyła się jubileuszowa 25. edycja targów BUDMA - największej w tej części Europy imprezy poświęconej branży budowlanej i architektonicznej. Imponująca ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających niezbicie dowiodła, że rynek budowlany w Polsce ma się bardzo dobrze. Wśród wystawców nie zabrakło KRAUSE. Renomowany producent drabin, podestów i rusztowań zaprezentował w Poznaniu innowacyjne rozwiązania dedykowane profesjonalistom i majsterkowiczom.

Stoisko KRAUSE, producenta znanego z rozwiązań spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa, podobnie jak w latach ubiegłych cieszyło się dużym zainteresowaniem gości. Uwagę przykuwały drabiny wielofunkcyjne i pomosty jezdne dedykowane profesjonalistom, jak również konstrukcja specjalna, stworzona z myślą o tegorocznej imprezie. – Zdecydowaliśmy się na przygotowanie konstrukcji, która w najlepszy sposób pokazywałaby nasze wszystkie możliwości techniczne i technologiczne. Chcieliśmy zwrócić uwagę na zastosowane materiały, innowacyjne systemy zabezpieczeń oraz modułowość i uniwersalność, dzięki którym możliwa jest realizacja każdego, nawet najbardziej wymagającego, projektu. Nasi goście doceniali szczególnie bezpieczeństwo, mobilność, wygodę użytkowania, a także elastyczność montażową produktów do użytku profesjonalnego – tłumaczy Magdalena Moczurad, ekspert firmy KRAUSE.

Wśród prezentowanych produktów nie zabrakło także tych, do zastosowań domowych. Odbiorcy indywidualni chętnie testowali drabiny uniwersalne STABILO oraz przegubową drabinę teleskopową TeleMatic marki MONTO®, którą z łatwością ustawimy na schodach i w bezpieczny sposób umyjemy trudno dostępne okna lub stworzymy galerię zdjęć na ścianie wzdłuż stopni.

Duże zainteresowanie, jakim cieszyło się nasze stoisko pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość, zarówno jeśli chodzi o rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami, jak i nawiązanie kontaktów, które w najbliższej przyszłości zaowocują podpisaniem nowych kontraktów – podsumowuje Magdalena Moczurad.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS