1 lutego b.r. rozpoczęła się akcja promocyjna firmy Kimberly-Clark realizowana pod hasłem „Detal ma znaczenie. Zobacz różnicę”. Jest ona związana z wprowadzeniem dwóch nowych linii premium papieru toaletowego Velvet – Atmosfera Natury oraz Styl i Kolor. Działania promocyjne obejmują konkurs fotograficzny i skierowane są do konsumentów, dodatkowo ekspertem akcji jest Małgorzata Andryszczyk - stylistka programu telewizyjnego Dekoratornia.
Wypuszczenie na rynek dwóch dekoracyjnych linii papieru toaletowego Velvet oraz organizacja akcji promocyjnej „Detal ma znaczenie. Zobacz różnicę” to niestandardowy sposób na komunikacji kategorii papieru toaletowego. Styl & Kolor oraz Atmosfera Natury to kolekcje barwnych papierów o różnych wzorach, zmieniających się co 9 miesięcy. Dekoracyjne linie Velvet są odpowiedzią na nowe oczekiwaniom klientów i zmieniające się trendy w aranżacji przestrzeni łazienek.
Kreowanie ciekawych wnętrz poprzez detal stało się inspiracją dla przygotowania konkursu fotograficznego marki Velvet „Detal ma znaczenie” który wystartował 1 lutego b.r. Uczestnicy konkursu mają za zadanie pokazać, jak dekoracyjny papier Velvet odmienił ich łazienkę. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić opakowanie z limitowanej serii papieru toaletowego Velvet Styl & Kolor lub Atmosfera Natury, a następnie zachować paragon oraz kod z opakowania do czasu zakończenia konkursu. Na każdego użytkownika, który wejdzie na stronę poświęconą konkursowi fotograficznemu czekają dwa jego etapy, podczas których można wygrać atrakcyjne nagrody. Nagrodą główną w konkursie jest 20 000 zł na urządzenie mieszkania pod okiem eksperta akcji, profesjonalne warsztaty stylizacji wnętrz lub dekoracyjne puszki na papier. Na potrzeby konkursu została przygotowana strona internetowa www.detalmaznaczenie.pl.
Za przygotowanie koncepcji akcji oraz jej przeprowadzenie odpowiada Agencja Reklamowa S4. Zadaniem agencji było opracowanie dla klienta wyróżniającej kategorię strategii, kreacji oraz opracowanie działań PR.