Agencja Fat Baby wygrała przetarg organizowany przez spółkę Echo Investment. Stworzy identyfikację wizualną oraz elementy wizerunkowe nowego kryształowego biurowca Q22, który stanie przy skrzyżowaniu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie.
Zakres współpracy obejmuje doradztwo strategiczne, stworzenie nazwy, logotypu, identyfikacji wizualnej dla inwestycji. Fat Baby odpowiada również za przygotowanie elementów wizerunkowych – strony internetowej, reklam prasowych, ogrodzenia inwestycji, prezentacji multimedialnych, animacji pokazowych, jaki i sprzedażowych – pakietu materiałów dla leasing managerów takich jak broszury, foldery techniczne, prezentacje itd.
Stworzona przez Fat Baby nazwa nowego biurowca - Q22 odzwierciedla motyw przewodni największej i najważniejszej w historii Echo Investment inwestycji, która nazywana jest przez jej twórców APA Kuryłowicz & Associates architektonicznym kryształem. Q22 to skrót pierwszej litery angielskiego słowa “quartz” oraz adresu tj. alei Jana Pawła II 22.