Podczas finałowego koncertu charytatywnego akcji "Tornister pełen uśmiechów" organizowanego przez Caritas Archidiecezji Białostockiej, ponad 600 dzieci z ubogich rodzin otrzymało kompletne wyprawki szkolne. Oba hipermarkety sieci Carrefour w Białymstoku włączyły się w ten szczytny cel przekazując w sumie 130 plecaków na rzecz potrzebujących mieszkańców miasta.
„Tornister pełen uśmiechów” to akcja charytatywna organizowana przez Caritas Archidiecezji Białostockiej. Celem akcji jest wyrównanie szans edukacyjnych dzieci, których rodziny znajdują się w trudnej sytuacji materialnej oraz zachęcenie ich do nauki poprzez przekazanie nowej, kompletnej wyprawki szkolnej.
W tegoroczną edycję akcji czynnie włączyły się hipermarkety Carrefour w Białymstoku. Podczas finałowego koncertu charytatywnego, który odbył się w ostatni weekend sierpnia na placu przy katedrze białostockiej, Marcin Szkodziński Dyrektor Hipermarketu Carrefour przy ul. Wrocławskiej oraz Anna Langowska Dyrektor Hipermarketu Carrefour przy ul. Wysockiego, nie kryli swojej radości z możliwości wspierania najbardziej potrzebujących:
– Bardzo zależy nam, aby sklepy Carrefour był aktywnymi uczestnikami życia lokalnej społeczności w Białymstoku. Pomoc potrzebującym, w tym przede wszystkim działania mające wpływ na rozwój dzieci i młodzieży, to jeden z najważniejszych aspektów społecznego zaangażowania naszych sklepów. – powiedział Marcin Szkodziński.
- Mamy nadzieję , że w następnym roku znowu będziemy mogli przyłączyć się do tak wartościowej akcji i pomóc w tworzeniu lepszych warunków nauki i rozwoju dzieci z rodzin o trudnej sytuacji materialnej. – dodała Anna Langowska.
Akcja „Tornister pełen uśmiechów” została zorganizowana przez Caritas Archidiecezji Białostockiej już po raz czwarty. W ubiegłym roku podczas akcji "Tornister pełen uśmiechów" Caritas przekazała dzieciom z ubogich rodzin w sumie ok. 500 wyprawek szkolnych. Sklepy Carrefour w Białymstoku uczestniczą w akcji od 2012 roku.
Zaangażowanie społeczne, w tym zaangażowanie na rzecz wsparcia lokalnych społeczności to jeden z ważniejszych obszarów dla spółki Carrefour Polska, realizowany w ramach programów CSR. Carrefour od lat angażuje się w inicjatywy przynoszące korzyść społeczeństwom, w których działa, prowadząc liczne programy zaangażowania społecznego we współpracy z takimi partnerami, jak Caritas, Banki Żywności, Fundacja Partnerstwo dla Środowiska czy Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON.
dostarczył infoWire.pl