Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-06-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Huckleberry Games przeprowadzi całkowity rebranding działalności

Huckleberry Games, notowane na rynku NewConnect studio gamingowe, zamierza przeprowadzić całkowity rebranding prowadzonej działalności. Na najbliższym WZA akcjonariusze podejmą decyzję o zmianie nazwy spółki oraz ogłoszą nową strategię rozwoju. Zakłada ona kompletne odcięcie się od wcześniejszej działalności Huckleberry Games. Nowe studio skupi się przede wszystkim na produkcji gier na platformy mobilne oraz działalności konsultingowej w zakresie marketingu gamingowego.

Nowe studio będzie zajmowało się tworzeniem oraz portowaniem gier na platformy mobilne, takie jak Nintendo Switch, iOS, Android. Będzie aktywnie współpracować z zewnętrznymi konsultantami (profesjonalistami z branży gamedev) oraz innymi spółkami gamingowymi, wykorzystując ich wiedzę i doświadczenie. W dłuższej perspektywie studio zamierza stworzyć własny zespół deweloperski.

 

- Prowadzimy także zaawansowane rozmowy na temat zakupu kilku istniejących gier. Rozmawiamy również z niezależnymi twórcami na temat wprowadzenia na rynek przygotowanych przez nich 2 gier w środowisku Switch oraz Steam. – komentuje Dawid Modro, prezes Huckleberry Games.

 

Nowa spółka nie chce być kojarzona z dawną działalnością Huckleberry Games i zapowiada nowe otwarcie.

 

- Mamy zupełnie nową, inną wizję rozwoju spółki niż nasi poprzednicy. Nowe studio ma być całkowicie nowym otwarciem, odcinamy się od dawnej działalności Huckleberry Games i poprzedniego zarządu. Projekty Edengrad oraz The Minglers zamierzamy oddać do kompletnej poprawy lub, na bazie ich, stworzyć nowe produkcje. – dodaje Dawid Modro.

 

Obok działalności produkcyjno-wydawniczej gier, nowa spółka zamierza świadczyć działania agencyjne z zakresu marketingu gamingowego. W szczególności doradztwa biznesowego, planowania i prowadzenia kampanii marketingowych oraz PR-u gier.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS