ING Bank Śląski został laureatem „Konkursu Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń” w kategorii „CSR” za nowatorski sposób komunikacji z osobami niesłyszącymi. ING Bank Śląski, jako pierwszy na polskim rynku, zaoferował możliwość posługiwania się językiem migowym za pośrednictwem tłumaczy on-line, w wybranych placówkach bankowych.
Cieszymy się, że rynek docenił nasze działania w zakresie obsługi osób niesłyszących. Chcemy lepiej zrozumieć tę grupę klientów i dostosować się do jej potrzeb. W tym celu wykorzystujemy możliwości technologiczne, które umożliwiają sprawną komunikację z bankiem. Rozszerzyliśmy rozpoczęty w ub.r. pilotaż obsługi osób niesłyszących. Obecnie usługa jest dostępna w 20 oddziałach. Mamy nadzieję, że tworzymy w ten sposób nowy standard obsługi klienta niesłyszącego – powiedziała Małgorzata Kołakowska, Prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
ING Bank Śląski oferuje klientom niesłyszącym pomoc tłumacza języka migowego on-line. Dzięki połączeniu wideo z tłumaczem, pracownicy banku mogą swobodnie rozmawiać z osobami, które porozumiewają się tylko w języku migowym. Pracownicy wybranych oddziałów wzięli również udział w szkoleniach z podstaw języka migowego.
Pilotaż obsługi klientów niesłyszących rozpoczęto w 2014 roku, we współpracy z firmą Migam.pl, w wybranych oddziałach ING Banku Śląskiego. Lista oddziałów z obsługą w języku migowym dostępna jest na www.ingbank.pl
dostarczył infoWire.pl