Natpoll Business Center – kompleks biurowy zarządzany przez Sodexo On-site Services – pozyskał nowego najemcę. Na terenie nieruchomości znajdującej się przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie otwarty zostanie dyskont Biedronka, który zajmie powierzchnię ponad 960 m². To początek rozbudowy Natpoll Business Center i jednoczesne poszerzenie portfolio najemców.
– Już podczas prac remontowych w kompleksie Natpoll Business Center założyliśmy, że powstaną tu lokale komercyjne i usługowe, takie jak sklepy wielobranżowe, restauracje, kawiarnie, prywatne przychodnie czy banki. Otwarcie Biedronki to dopiero początek zmian, które planujemy. – powiedział Matan Blau, Prezes Zarządu SDG.POL, właściciela budynku – Jeszcze w tym roku, Natpoll Business Center zostanie powiększony o dodatkowe 950 m² przestrzeni komercyjnej, która zapewni jeszcze lepszy i szerszy zakres usług dla obecnych oraz przyszłych najemców. – dodaje.
Natpoll Business Centre to nowoczesny budynek biurowy klasy B. Na czterech kondygnacjach obiektu znajduje się aż 14 000 m² powierzchni biurowej oraz 1000 m² powierzchni magazynowej. Oferowane przestrzenie dostępne są w formie modułów dzięki czemu ich wielkości mogą być elastycznie dopasowywane do potrzeb najemców. Kompleks mieści się przy ulicy Migdałowej 4 na warszawskim Ursynowie. Bliskość stacji metra, przystanków komunikacji miejskiej oraz głównych arterii komunikacyjnych Warszawy pozwala na szybki dojazd do centrum miasta, przy jednoczesnym bardzo dobrym połączeniu z międzynarodowym lotniskiem im. Fryderyka Chopina.
Natpoll Business Centre jest obecnie siedzibą wielu uznanych polskich i zagranicznych firm o zasięgu międzynarodowym, które są długoletnimi i lojalnymi najemcami kompleksu. Użytkownicy biurowca, mogą korzystać z oferty wynajmu miejsc parkingowych (jest ich ponad 300), a także specjalnego parkingu dla rowerów, bufetu i licznych punktów usługowo-handlowych. Wokół Natpoll Business Centre znajduje się wiele otwartych przestrzeni i terenów zielonych, które charakteryzuje spokój i cisza z dala od zgiełku miasta, korków i tłumów.
Biurowiec wyposażony jest m.in. w system kontroli dostępu, energooszczędną klimatyzację i wentylację, otwierane okna czy przyjazny środowiskowo system oświetlenia. Niebawem, uruchomiony zostanie także pakiet usług dodatkowych, obejmujący wynajem sal konferencyjnychi szkoleniowych, wirtualnych biur, komfortowych stanowisk do pracy biurowej we wspólnej sali (co-working) czy usługi concierge.
Kompleksową obsługą nieruchomości i jej obsługą techniczną zajmuje się Sodexo On-site Services. Firma prowadzi obsługę techniczną w blisko już 400 nieruchomościami w Polsce, o łącznej powierzchni 5 800 000 m².
O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących Jakość Codziennego Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.