Przygotowania do zimy ruszyły w Telepizzy pełną parą. „Ogrzej się smakiem” to nazwa nowej kampanii, podczas której przez najbliższe dwa miesiące będą promowane trzy pikantne pizze, w tym nowa kompozycja Hot Habanas.
W styczniu tego roku Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza sp. z o.o. zapowiadała, iż ważnym elementem strategii Telepizzy będzie poszukiwanie i zaskakiwanie klientów nowymi pomysłami na pizzę, których podstawą będą najwyższej jakości świeże i naturalne produkty. Nowa promocyjna pizza idealnie wpisuje się w te zapowiedzi. Połączenie papryki peperoni oraz ananasa z dodatkiem wędzonego sera Gouda, na wyrazistym sosie Barbecue Habanero jest kolejną propozycją kompozycji smakowej zaproponowanej przez hiszpańską sieć w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
Menu naszych lokali tworzymy ze szczególną starannością bo wiemy, że odkrywanie nowych smaków może być prawdziwą przyjemnością dla klientów – mówi Iwona Olbryś. Początkowo chcieliśmy by nowe pozycje były jedynie okresowym uzupełnieniem i urozmaiceniem, jednak ich niesłabnąca popularność sprawiła, że znaczna większość z nich pozostawiliśmy pozostawić na stałe.
Promowana oferta „Ogrzej się smakiem” będzie dotyczyła trzech pikantnych smaków: Hot Habanas, Sicilian Beef oraz Barbecue Habanero. Będą one dostępne w promocji „2 pizze w cenie 1” w lokalach i dostawie. Akcja będzie miała wsparcie w internetecie oraz w lokalnych działaniach BTL.