Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Podróże służbowe łatwiejsze i szybsze dzięki rozwiązaniu ING

ING Bank Śląski zaoferował swoim klientom rozwiązanie ułatwiające zamawianie noclegów oraz rozliczanie wydatków z podróży służbowych. Nowy program powstał we współpracy z Amadeus, Conferma i Mastercard.

-To rozwiązanie pozwala zachować obecny model rezerwacji, dając dodatkowo wygodę, elastyczność oraz wysoki poziom bezpieczeństwa rozliczeń. Jest to rozwiązanie, na które rynek agentów turystycznych czekał od lat i spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony rynku turystycznego - powiedział Krzysztof Hoffman, Manager Wydziału Produktów Zarządzania Środkami Finansowymi w ING Banku Śląskim.

Program Amadeus Hotel Billback został stworzony z myślą o podróżujących służbowo pracownikach klientów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia dokonanie rezerwacji i rozliczeń hotelowych automatycznie, poprzez wygenerowanie jednorazowych wirtualnych kart kredytowych.

W momencie dokonania rezerwacji automatycznie jest generowana karta kredytowa. Jest ważna w dniach określonych przez rezerwującego i posiada limit dostosowany do konkretnej rezerwacji.

Dzięki obsłudze bezpośrednio z platformy, proces rezerwacji przebiega bardzo szybko i daje wiele dodatkowych korzyści:

  • możliwość wykorzystania z limitu wcześniej przyznanego przez ING Bank Śląski – rozliczenie nawet po 57 dniach od daty transakcji,
  • łatwy i szybki proces rozliczenia transakcji - dzięki jednorazowym, wirtualnym kartom oraz plikom analitycznym zawierającym wszystkie szczegóły transakcji,
  • elastyczność i wygoda - do każdej karty może być przyznany limit wydatków oraz data ważności karty,
  • bezpieczeństwo - ryzyko operacyjne jest zminimalizowane do minimum ponieważ numery kart nie trafiają do osób postronnych (przekazywane są tylko karty jednorazowe, wirtualne).

Rozwiązanie nie wymaga zmian po stronie hoteli, ani agentów. Wszystkie niezbędne informacje są przekazywane do hotelu wraz z zamówieniem, natomiast agent dokonuje rezerwacji za pomocą tych samych narzędzi co wcześniej.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS