Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-01-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Positionly i Monitori łączą się w Unamo, tworząc kompleksową platformę dla e-marketerów

Z początkiem 2017 roku Positionly, startup oferujący narzędzia do monitorowania SEO i wsparcia analizy UX, połączył siły z Monitori – platformą do monitoringu social media oraz internetu. Pod szyldem Unamo, obie firmy oferować będą pierwszy tego typu zestaw narzędzi do prowadzenia działań e-marketingowych.

Unamo to nowo powstała platforma składająca się z trzech modułów: Unamo SEO (monitorowanie oraz optymalizacja pozycji strony w wyszukiwarkach), Unamo Social Media Monitoring (monitorowanie wzmianek w internecie) oraz Unamo Conversion Web Analytics (optymalizacja konwersji i wsparcie analizy UX). Pozwalają one klientom na prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych w jednym ekosystemie.

Przekształcenie obu firm w Unamo daje nam prawdziwą przewagę konkurencyjną. Postawiliśmy na integrację produktów oraz ich dostępność w obrębie jednej platformy. Dzięki temu możemy zaoferować klientom unikalne i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania – mówi Grzegorz Kazulak, CEO Unamo.

Dostępność wszystkich usług w jednym interfejsie to ogromna wygoda. Klienci nie muszą już rejestrować się osobno do kilku platform i konfigurować każdej z nich pod swoje potrzeby. Jeden ekosystem pozwala w sposób prostszy, oszczędniejszy, szybszy, a przede wszystkim efektywniejszy prowadzić działania e-marketingowe – dodaje Hubert Wydrych, Head of Product, Unamo Social Media.

Unamo oferuje szeroki zakres funkcji w kilku opcjach abonamentowych, dzięki czemu z narzędzi korzystać mogą zarówno małe firmy, które stawiają pierwsze kroki na rynku, jak i duże korporacje czy doświadczeni marketerzy.

Chcąc rozszerzyć portfolio narzędzi e-marketingowych, rozmawialiśmy z wieloma firmami w segmencie monitoringu mediów.  Zgodnie uznaliśmy, że Monitori to najbardziej obiecujący partner z ogromnym potencjałem. Firma śledzi największą liczbę polskojęzycznych wypowiedzi, a także jako pierwsza w Polsce oferuje monitoring obrazu, który pozwala wychwytywać np. logotypy marek na materiałach graficznych – wyjaśnia Grzegorz Kazulak, CEO Unamo.

W nowo powstałej strukturze, CEO Unamo został dotychczasowy CEO Positionly Grzegorz Kazulak. Hubert Wydrych, CEO Monitori pełni funkcję Head of Product, Unamo Social Media.

 

Unamo sukcesywnie rozbudowywać będzie swoją ofertę o kolejne narzędzia, a nowości można spodziewać się jeszcze w tym roku. W skład nowej platformy wchodzi także przejęta przez Positionly w grudniu 2016 firma UsabilityTools, jako moduł Unamo Conversion.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.unamo.com.

 

Positionly to założony w 2013 roku startup, który oferuje specjalistyczne narzędzie do monitorowania pozycji serwisu w wyszukiwarce na wybrane frazy. Dzięki temu klienci mogą zdobywać więcej wartościowego ruchu na stronie, osiągać wyższe pozycje w rankingach oraz uzyskiwać przewagę nad konkurencją. Interfejs narzędzia jest na tyle przejrzysty, że z jego obsługą poradzą sobie zarówno osoby nieposiadające doświadczenia w SEO, jak i bardzo wymagający eksperci. W ciągu zaledwie dwóch lat Positionly zaczęło generować milionowe obroty, a rokrocznie zalicza stuprocentowy wzrost zarówno w liczbie pozyskanych klientów, jak i w wysokości przychodów. Obecnie z usług firmy korzysta ponad 2000 klientów, z czego ok. 80% pochodzi spoza Polski. Z końcem 2016 roku Positionly połączyło się z UsabilityTools - platformą oferującą narzędzia analityczne do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron.

 

Monitori to działające od 2014 roku narzędzie do monitorowania social media oraz internetu, dzięki któremu w czasie rzeczywistym można śledzić wzmianki o markach, produktach czy usługach w sieci. Platformę wyróżnia największa ilość monitorowanych wzmianek w języku polskim, pełna funkcjonalność w każdym pakiecie, zaawansowany system porównań, alertowania i raportów oraz estymowany ekwiwalent mediowy. Innowacją na Polskim rynku, oferowaną przez Monitori, jest monitoring obrazów, który pozwala markom na śledzenie np. logotypów na materiałach graficznych. Z Monitori korzystają czołowe firmy z branży marketingowej, PR-owej, a także takie podmioty jak Comarch, TVN,  RMF, PHILIPS, Under Armour, RTV EURO AGD, Mercedes czy Murapol.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS