Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-02-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sotrender: Poczta Polska w czołówce aktywnych profili na Twitterze

W grudniu ubiegłego roku na Twitterze pojawiło się blisko 500 wzmianek dotyczących Poczty – kolejna w zestawieniu firma miała ich o prawie 100 mniej. Według ostatnich raportów przygotowanych przez Sotrender, narzędzie do analizowania działań w mediach społecznościowych, Poczta Polska jest jednym z aktywniejszych podmiotów w kategorii „Finanse”.

Na profilu Poczty Polskiej umieszczanych jest stosunkowo dużo materiałów multimedialnych, dzięki czemu do klientów nie trafiają wyłącznie „suche”, komunikaty. W listopadzie 2016 roku liczba aktywności na jednego pocztowego tweeta wyniosła 21,3 (retweety, polubienia i odpowiedzi). Poczta jest również jednym z najczęściej wspominanych profili na „finansowej” mapie polskiego Twittera. 

Mimo że dominującymi tematami w polskim Twitterze pozostają polityka i sport, obecnie profil Poczty Polskiej obserwowany jest niemal przez dwa tysiące użytkowników, a jej wpisy  docierają nawet do 130 tysięcy odbiorców miesięcznie. 

Poczta Polska dołączyła do grona firm posiadających profile w serwisie społecznościowym Twitter w czerwcu 2013 roku. Poza utrzymywaniem kontaktu i wchodzeniem w interakcje z instytucjami i osobami publicznymi, Poczta na Twitterze stara się przede wszystkim pomagać klientom, w dużym stopniu również tym spoza granic naszego kraju.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS