Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-03-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sport nie zna ograniczeń

Firma Samsung, która jest światowym partnerem Paraolimpiady, specjalnie z tej okazji przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej zatytułowaną „Sport nie zna ograniczeń”. Jest ona wyrazem uznania dla zaangażowania i osiągnięć sportowców uczestniczących w tegorocznych zimowych igrzyskach paraolimpijskich. W światowej kampanii zobaczymy paraolimpijczyków wchodzących w skład Samsung Galaxy Team, w tym Katarzynę Rogowiec – jedną z najbardziej utytułowanych polskich paraolimpijek.

Pierwszy spot z serii „Sport nie zna ograniczeń” miał swoją premierę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 r. W ciągu dwóch tygodni od jego premiery, internetową stronę kampanii odwiedziło blisko pięć milionów osób. Stworzony przez Samsung film zachęca do postrzegania zarówno pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych zawodników przede wszystkim jako sportowców, którzy niestrudzenie dążą do realizacji własnych marzeń. W filmie zobaczymy całą gamę wyzwań stojących przed każdym, kto chce odnieść sukces w sporcie: zarówno lęk przed porażką, jak i trudy pobudki o piątej rano i mordercze treningi przy niesprzyjającej pogodzie.

Nowa kampania zwraca uwagę na to, że wszyscy mamy jakieś problemy w życiu, ale sport traktuje każdego zawsze tak samo. Z perspektywy sportu nie ma sprawności ani niepełnosprawności – liczy się jedynie energia, determinacja sportowca oraz poświęcenie wszystkiego dla osiągnięcia wymarzonego celu.

Dyskusje dotyczące Igrzysk Paraolimpijskich z reguły koncentrują się na niepełnosprawności, a sport jest na drugim planie. Samsung, jako światowy partner zawodów, chce to zmienić, kładąc nacisk na odwagę, determinację i osiągnięcia zawodników. Jesteśmy przekonani, że nasza kampania zachęci wiele osób do śledzenia zmagań atletów podczas Paraigrzysk – mówi Olaf Krynicki z firmy Samsung Electronics Polska.

Wśród sportowców pokazanych w kampanii znaleźli się:

1. Katarzyna Rogowiec – biegi narciarskie i biathlon – Polska

2. Jessica Gallagher – narciarstwo alpejskie – Australia

3. Seung-Hwan Jung – hokej na sledgach – Korea

4. Anna Schaffelhuber – narciarstwo alpejskie – Niemcy

5. Evan Strong – cross snowboardowy – USA

6. Greg Westlake – hokej na sledgach – Kanada

Ogromnie się cieszę z uczestnictwa w kampanii „Sport nie zna ograniczeń”. Uważam, że zaangażowanie firmy Samsung w ruch paraolimpijski jest niezwykle istotne, gdyż pokazuje, że jako paraolimpijczycy tak naprawdę nie różnimy się od naszych kolegów występujących na Igrzyskach Olimpijskich. Pracujemy tak samo ciężko i tak samo mocno chcemy zwyciężać – mówi Katarzyna Rogowiec, polska narciarka biegowa.

Wszystkie filmy z kampanii „Sport nie zna ograniczeń” będą dostępne na profilu Samsung w serwisach YouTube, Facebook i Twitter.

Poniżej znajduje się hiperłącze do spotów reklamowych:

Sport nie zna ograniczeń

Zaangażowanie Samsung w Igrzyska Paraolimpijskie

Samsung jest światowym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego (MKP) od roku 2006. To właśnie w roku 2006, podczas Zimowych Igrzysk Paraolimpijskich w Turynie, Samsung po raz pierwszy pełnił funkcję światowego partnera Igrzysk. Od tamtej pory firma wspierała Igrzyska Paraolimpijskie w Pekinie (2008), Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie w Vancouver (2010) oraz Igrzyska Paraolimpijskie w Londynie (2012). Jako światowy partner Igrzysk Paraolimpijskich już po raz piąty, Samsung chce udostępnić to wydarzenie jeszcze większej liczbie osób na całym świecie, dzieląc się olimpijskimi inspiracjami i emocjami za pośrednictwem innowacyjnych technologii komunikacji bezprzewodowej.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS