Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-07-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Telepizza rośnie dzięki sieci

150x110

Od początku roku Telepizza postawiła na intensywne działania w Internecie. Wprowadzono modyfikacje dla zamawiających w sieci, co dzięki mocnej promocji przyczyniło się do wzrostu sprzedaży o ponad 10 proc. Apetyty dodatkowo rozbudziło EURO 2012, podczas którego zamówienia przez internet w szczytowych momentach wynosiły 17 proc. Na jesieni planowany jest również start nowej strony internetowej, w pełni przyjaznej zamawiającym.

Na początku 2012 roku władze Telepizzy zapowiedziały, że oprócz rozwoju spółki poprzez franczyzę jednym z najważniejszych obszarów jej działań w tym roku będą działania w Internecie oraz wzmocnienia pozycji lidera w dostawie pizzy do klienta. W tym celu ograniczono wydatki na reklamę w „tradycyjnych” mediach, a środki te przesunięto na promocję i reklamę w sieci i w social media.

Jak zauważa Iwona Olbryś, Dyrektor Genaralny Telepizza sp. z o.o. na efekty nie trzeba było długo czekać. Tylko przez pierwsze 6 miesięcy tego roku, spółka odnotowała całkowity wzrost sprzedaży o ponad 10 proc., przy wzroście sprzedaży przez internet o ok. 14 proc.

Dobrym wynikom sprzyja z pewnością fakt, iż w sieci obowiązuje jeszcze specjalna promocja „3za1”, czyli trzy pizze w cenie jednej. Jak mówi jednak Iwona Olbryś, zgodnie z przyjętą strategią Telepizza stopniowo wycofywuje się z agresywnych promocji, by skupić się na działaniach zrównoważonych, podkreślających wysoką jakość produktów, oraz oferowanie klientom różnego rodzaju niespodzianek i zaskakiwanie ich akcjami specjalnymi.

Działania te zostały szczególnie mocno zaakcentowane w okresie poprzedzającym i towarzyszącym EURO 2012. W tym czasie w lokalach Telepizzy odbywały się konkursu, programy lojalnościowe i promocje, skierowane głownie do kibiców. Jak mówi Iwona Olbryś, działania te sprawiły, że podczas Mistrzostw w szczytowych momentach sprzedaż przez Internet wzrastała nawet o 17 proc. Inaczej wyglądało to w lokalach, gdzie największy ruch odnotowywaliśmy przede wszystkim w miejscach znajdujących się na szlakach komunikacyjnych kibiców – zakończyła Dyrektor Generalna Telepizza sp. z o.o.

Obecnie w Telepizzy trwają prace nad uruchomieniem nowej strony internetowej, która ruszy prawdopodobnie po wakacjach.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS