Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być 12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All in! Games.
– Działalność Voel idealnie wpisuje się w moje marzenie z młodości, aby móc tworzyć eventy premium. Widzę ogromny potencjał dotarcia do klienta, który jest wymagający, ma konkretne oczekiwania, niestandardowe potrzeby. Chcę wnieść też świeże spojrzenie w sektor eventów – mówi Łukasz Nowak, pomysłodawca i prezes Voel. – Wraz z zespołem odpowiedzialnym za tworzenie Voel zdecydowaliśmy, że nasz biznes będzie miał butikowy charakter. Po ogromnym wyhamowaniu w 2020 i 2021 roku w branży, kolejne lata mogą przynieść naprawdę dobre wyniki. Pozytywne trendy widać też w obszarze obsługi jubileuszy i imprez dla klientów premium, a to nie wszystko – dodaje Łukasz Nowak, współtwórca Voel.
Voel przez najbliższe lata chce doskonalić własne usługi do obsługi eventów. W pierwszej kolejności spółka koncentruje się na obsłudze wydarzeń w Polsce i Europie. Docelowo firma chce osiągnąć poziom 12 mln zł przychodów rocznie do 2025 roku. W ostatnich latach Voel zrealizowała kilkadziesiąt imprez i wydarzeń. Wartość rynku eventowego według szacunków w 2022 roku to około 3 mld zł.
– Jestem w tej branży już 7 lat i po rozmowach z Łukaszem Nowakiem zauważyłam, że możemy zaoferować klientom świeże spojrzenie. Chcemy rozwijać Voel w kilku obszarach. Voel Events będzie złożony z gotowych scenariuszy, to usługa dla osób, które potrzebują projektu nagle. Takie imprezy będą oryginalne, ale proste w swojej strukturze. Łatwe do modyfikacji na ostatnią chwilę, klient będzie mógł się zdecydować na gotowe rozwiązanie wybierając jedynie termin wydarzenia i podając liczbę osób. Wydarzenia Voel Premium będą obejmowały cały proces kreacji i consulting z klientem. Budowanie wydarzenia będzie przypominało warsztaty kreatywne. Trzecim filarem będą zamknięte, biletowane wydarzenia premium organizowane przez nas, to zupełna nowość na rynku, brakuje takich inicjatyw – mówi Gabriela Gajewska - Jędrzejczyk, dyrektorka operacyjna Voel.
Spółka chce zachować butikowy charakter. Firma zamierza skorzystać na ożywieniu w sektorze po ostatnich dwóch latach. Usługi będą prowadzone w czterech formatach: Voel Events, Voel Premium, Voel Calendar i Voel Concierge & Business.