Piekarnik AMICA EBS 8862 - przygody
2010-09-29 14:10:28 - e2rd / Darek K.
wszystkich planujących zakup jakiegokolwiek piekarnika firmy AMICA
ostrzegam jak niżej:
- podczas pierwszego otwarcia po rozpakowaniu pękł plastikowy element
podtrzymujący wewnętrzną szybę (nie objety gwarancją)
- górna grzałka nie była na swoim miejscu (albo nie zamontowana albo
wypadła), zamontowałem sam
- uszczelka niechlujnie wisi
- I UWAGA - po pierwszym uruchomieniu i rozgrzaniu piekarnika do 250C
miejscami obsypała się emalia z wewnętrznej komory - WADA NIE OBJĘTA
GWARANCJĄ - w serwisie centralnym udało mi się zgłosić jedynie
wiszącą uszczelkę. Przyjechał serwisant, zobaczył, że faktycznie sam
sobie tej emalii nie obiłem młotkiem i nie zeszlifowałem papierem
ściernym. Po naradach z serwisem AMIKI reklamację przyjęto i zabrali
piekarnik. Dzisiaj mija 43 dzień od zgłoszenia usterki i piekarnika
ani śladu, lezy w serwisie bo ... nie ma części!
Sprzęt AMIKI kupiłem dwa razy - pierwszy i ostatni, absolutnie nie
polecam, jakość wykonania a przede wszystkim serwis do niczego.
Gwarancja obejmuje chyba tylko samą folijkę z kartą gwarancyjną a
reszta, w tym sam piekarnik, praktycznie jest z niej wyłączona. Jak
ktoś chce wiedzieć więcej proszę napisać : e2rd małpa kki kropka pl
Pozdrawiam,
e2rd
Darek K.
Re: Piekarnik AMICA EBS 8862 - przygody
2010-09-30 19:59:21 - zbigniew
Użytkownik e2rd / Darek K.
news:bf61c08d-48cf-4070-9b66-a63e3f755293@m15g2000yqm.googlegroups.com...
Witam,
wszystkich planujących zakup jakiegokolwiek piekarnika firmy AMICA
ostrzegam jak niżej:
- podczas pierwszego otwarcia po rozpakowaniu pękł plastikowy element
podtrzymujący wewnętrzną szybę (nie objety gwarancją)
- górna grzałka nie była na swoim miejscu (albo nie zamontowana albo
wypadła), zamontowałem sam
- uszczelka niechlujnie wisi
- I UWAGA - po pierwszym uruchomieniu i rozgrzaniu piekarnika do 250C
miejscami obsypała się emalia z wewnętrznej komory - WADA NIE OBJĘTA
GWARANCJĄ - w serwisie centralnym udało mi się zgłosić jedynie
wiszącą uszczelkę. Przyjechał serwisant, zobaczył, że faktycznie sam
sobie tej emalii nie obiłem młotkiem i nie zeszlifowałem papierem
ściernym. Po naradach z serwisem AMIKI reklamację przyjęto i zabrali
piekarnik. Dzisiaj mija 43 dzień od zgłoszenia usterki i piekarnika
ani śladu, lezy w serwisie bo ... nie ma części!
Sprzęt AMIKI kupiłem dwa razy - pierwszy i ostatni, absolutnie nie
polecam, jakość wykonania a przede wszystkim serwis do niczego.
Gwarancja obejmuje chyba tylko samą folijkę z kartą gwarancyjną a
reszta, w tym sam piekarnik, praktycznie jest z niej wyłączona. Jak
ktoś chce wiedzieć więcej proszę napisać : e2rd małpa kki kropka pl
Pozdrawiam,
e2rd
Darek K.
też uważam firmę Amica za lekceważącą klienta,
pisałem do nich kilkakrotnie w sprawie sprzętu, nigdy nie odpisali
teraz się cieszę że nie kupiłem wyrobów tej firmy i już wiem że nigdy nie
kupię
jakoś inne firmy udostępniaja swoje instrukcje i doradzają w zakupach
widać firma AMICA tego nie musi robić :)
P>
Re: Piekarnik AMICA EBS 8862 - przygody
2010-09-30 21:32:34 - Jan Werbiński
Niedotrzymanie ustawowego terminu naprawy 14 lub 30 dni = zwrot kasy.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna www.janwer.com/
Nasza siec www.fredry.net/
Re: Piekarnik AMICA EBS 8862 - przygody
2010-10-26 10:53:56 - e2rd / Darek K.
> Niedotrzymanie ustawowego terminu naprawy 14 lub 30 dni = zwrot kasy.
Trochę to trwało (ponad 2 miesiące od zgłoszenia usterki), ale w
piątek w końcu dotarł do mnie nowy, sprawdzony już przez techników
piekarnik tego samego typu. Zobaczymy jak się będzie sprawować.
Pierdołę typu plastik odpuściłbym, ale w poważniejszych sprawach można
walczyć (nazwisko dyrektora serwisu jest w wiadomościach prasowych o
darach dla powodzian, schemat adresów mailowych można znaleźć na
stronach AMIKI - dopiero dołączenie tego adresu oraz adresu
sekretariatu w kopii wiadomości wysłanej do pracownika serwisu
firmowego przyspieszyło załatwienie sprawy).
W razie pytań można pisać, adres w pierwszym poście.
Pozdr,
e2rd
Darek K.
Re: Piekarnik AMICA EBS 8862 - przygody
2010-09-30 21:32:19 - Piotrek_P
szyby po lewej stronie wyłamany, wyleciał po wypakowaniu piekarnika. Górna
grzałka nie zamocowana od przedniej strony (sam ją musiałem wcisnąć na swoje
miejsce). Przypuszczam że samowolne poprawienie błędów producenta jest
naruszeniem gwarancji!!!). Uszczelka OK. Wygrzałem piekarnik w 250C wg
instrukcji i jak na razie z emalią nie było problemów. Ciekawe jaką oni mają
kontrolę jakości skoro to są przypadki powtarzalne?!. I nie tylko co do
jednego elementu urządzenia!!!
--
Pozdrawiam
Piotrek