Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

juhass Data ostatniej zmiany: 2011-09-24 22:11:29

Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 13:44:42 - juhass

Witam,
tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w
stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania w
garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania się
kawałek.
Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik
dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?
Myślałem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budżecie
z tym, chętnie jakiś anglik ale tutaj to raczej całkiem nie te pieniądze.
A... byłbym zapomniał... ma pełnić funkcję drugiego moto, jednak dawać
choćby cień nadziei na bezawaryjność jak się już wszystko wyremontuje,
więc junak i podobne odpadają. ;)
Ma być klasyczne i ładne. Ładność dla mnie to taki Norton Commando,
W650, SR500 (choć wole twiny).
Macie jakieś pomysły w tym budżecie?
--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 13:48:50 - Kamil Nowak 'Amil'

juhass napisał(a):
> Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik
> dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?

XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 13:56:39 - juhass

W dniu 2011-09-23 13:48, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
> motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.
>
Kurde, śliczna jest- właśnie o coś takiego chodzi, dzięki. Faktycznie
będzie problem z budżetem...

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 14:29:43 - amos

On 23 Wrz, 13:56, juhass wrote:
> XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
> > motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.
>
> Kurde, śliczna jest- właśnie o coś takiego chodzi, dzięki. Faktycznie
> będzie problem z budżetem...
>
Wybaczcie to porownanie ale podobnie klasyczna do CZ350 ;)

Takich w swoim budzecie kupisz po jednej na kazdy miesiac w roku!
Tylko, ze to dwusow.

--
amos



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 14:21:05 - Jacot

juhass wrote:

>Macie jakieś pomysły w tym budżecie?

W tym budzecie to Ty prawdziwego weterana raczej nie chapniesz,
pozatem czy to Junak czy BMW czy a zwlaszcza angliczanin, weteran w
kategorii bezawaryjnosci zaden sie nie miesci.
Skladaj na W800;)


--
Pozdrowionka
Jacot M10
www.junak.riders.pl
stokrotka.ath.cx



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 14:27:48 - Yogi(n)

Użytkownik juhass napisał w wiadomości
news:j5hrfm$enj$1@usenet.news.interia.pl...
> Macie jakieś pomysły w tym budżecie?
allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.html

--
Yogi(n)




Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 14:42:38 - Kamil Nowak 'Amil'

Yogi(n) napisał(a):
> allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.html

ze co? ;-)


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 17:29:55 - Tytus

Siemka

***juhass
tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w
stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania
w
garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania
się
kawałek.

Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
ode mnie.
W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA

T



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 20:26:11 - juhass

W dniu 2011-09-23 17:29, Tytus pisze:
> Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
> ode mnie.
> W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA
>
> T

Dobra, zakładamy chwilowy wzrost budżetu do 10tys, coś to
zmienia w tej kwestii??
Chciałbym się _bardzo_ w tych 6tys zmieścić z zakupem ale
powiedzmy, że jak się zakocham to i 10 wyszarpię.

Dlaczego te moto, jak i choppery i wszelkie armatury są
takie drogie?? Szlifierki i turyści tanieją, enduraki też a
aramtury trzymają fason cenowy- co w tym jest?
Zrobi sie temat troche jak ten z AT ale co tam ;)


--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 22:34:28 - Tytus z domQ

Siemka
juhass
Dobra, zakładamy chwilowy wzrost budżetu do 10tys, coś to
zmienia w tej kwestii??

Niestety nie zmienia, to kolego jest prawie połwieczne kawasaki. Userzy
wspolczesnych maja problem z utrzymaniem w ruchu 5-8 letnich wiec naklad
pracy etc...sam rozumiesz.


--
Tytus
żółta motorynka
malagutek RWD




Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-23 21:02:04 - Gr4N4c1K

Dnia 23-09-2011 o 13:44:42 juhass napisał(a):

> Witam,
> tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w
> stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania w
> garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania się
> kawałek.
> Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik
> dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?

proszszsz:

allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


klasyk, oryginał jedyny w swoim stylu, wdzięczny i łatwy w obsłudze... a i
prosty w naprawach... trzeba go polubić to odwdzięczy się wieloma
bezproblemowo przebytymi kilometrami... a jakby dorwać euro w wersji
650... to dopiero rarytas... był kiedyś taki ładny pomarańczowy na aledrogo

pozdrawiam



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-24 23:09:19 - Jackare

Użytkownik Gr4N4c1K napisał w
wiadomości news:op.v19y5qd7ykntv0@pecet1.domain.neostrada...

allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom




Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-26 14:58:26 - juhass

W dniu 2011-09-24 23:09, Jackare pisze:
> Użytkownik Gr4N4c1K napisał w
> wiadomości news:op.v19y5qd7ykntv0@pecet1.domain.neostrada...
>
> allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html
>
> allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html
>
>
> Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom
>

Przekonaliście mnie,
kiedyś marzyłem o cx500 jako motocyklu na codzień, dzisiaj może się uda
mieć go od święta. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla
mnie potworek.


--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-26 15:30:55 - Błażej Zagozda

On 26 Wrz, 14:58, juhass wrote:
> W dniu 2011-09-24 23:09, Jackare pisze:
>
> > Użytkownik Gr4N4c1K napisał w
> > wiadomościnews:op.v19y5qd7ykntv0@pecet1.domain.neostrada...
>
> >allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html
>
> >allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html
>
> > Te są brzydkie. Jak kupa. Jeżeli CX to tylko CX 500 Custom
>
> Przekonaliście mnie,
> kiedyś marzyłem o cx500 jako motocyklu na codzień, dzisiaj może się uda
> mieć go od święta. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla
> mnie potworek.

bierz sporta... lepsze podwozie, lepsza pozycja, lepsze hamulce
wszystko lepsze... plecak doceni wygodne miejsce za kierowcą...
customów jak ulęgałek a sportów w ładnym stanie dużo nie ma... sport
650 to prawdziwa perełka... wiem co mówie bo miałem cztery modele CXa
a każdy model naprawiałem bądź obsługiwałem

pozdrawiam



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-28 10:39:29 - juhass

W dniu 2011-09-26 15:30, Błażej Zagozda pisze:
> bierz sporta... lepsze podwozie, lepsza pozycja, lepsze hamulce
> wszystko lepsze... plecak doceni wygodne miejsce za kierowcą...
> customów jak ulęgałek a sportów w ładnym stanie dużo nie ma... sport
> 650 to prawdziwa perełka... wiem co mówie bo miałem cztery modele CXa
> a każdy model naprawiałem bądź obsługiwałem
>

Tylko ja nie potrzebuje lepszego podwozia, ani lepszej pozycji- bo
jeździć będzie toto niewiele, a z plecakiem to już całkiem.
To ma głównie wyglądać, cieszyć oko, dawać się polerować i wypinać
ładnie cylindry.
Na codzień vfr- ka spełnia wszystkie moje przyziemne potrzeby
motocyklowe i chyba będzie miała dożywocie, o ile ktoś nie wpadnie na
pomysł rewitalizacji klasy sport- turysta tak 800-1000cm z dziwnym
silnikiem, monowahaczem i kilkoma fajnymi fiuczerami. ;)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia



Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

2011-09-24 22:11:29 - Sta$

> Myślałem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budżecie

Cierpliwosci kolego. Tacie wyrwalem SR 500 '80 za 3600pln w stanie
niezmęczonym, cena jest sprawa drugorzedna w porownaniu do nakladow jakie
poniesiesz na tymczasowe naprawy i przywrocenie do stanu jak z fabryki. A
jak juz bedziesz mial SR, polubisz single to pewnie tak jak ja przyjdzie Ci
do glowy glupi pomysl zeby LS 650 kupic i ztuningowac na cafe ;P


--
Pozdrawiam
Sta$
GPZ500Sysunia na sprzedaż
Tatowa SR500
DR 350





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS