ROEHR - troche elektryki troche harleja

Tytus z domQ Data ostatniej zmiany: 2011-05-27 13:51:15

ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-21 07:37:08 - Tytus z domQ

Siemka
Ladne - szkoda ze silnik harleja.
Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.

www.roehrmotorcycles.com/index.html
www.roehrmotorcycles.com/1250Superbike.html

jakby co to ide z psem na spacer wiec moge przyniesc i bro.


--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek




Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-25 17:25:58 - Mat S


Użytkownik Tytus z domQ napisał w wiadomości
news:ir7j10$hkv$1@inews.gazeta.pl...
> Siemka
> Ladne - szkoda ze silnik harleja.
> Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.
>


Ja to mam mało doświadczenia ze sportowymi sprzętami, ale jakbyś kiedyś
przemógł niechęć i przejechał się V-Rodem Muscle, to myślę, że nadeszłaby
chwila zastanowienia... A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

MS





Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 13:52:58 - Tytus

Siemka

***Mat SA jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
> koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
poczatku lat 80 u.w.
Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
nieco pozniej.
Ladna zabawka dla konesera - do lansu - niczego wiecej.

T



Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 17:36:03 - Kuczu

W dniu 2011-05-26 13:52, Tytus pisze:
> Siemka
>
> ***Mat SA jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
>> koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.
>
> Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
> poczatku lat 80 u.w.
> Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
> nieco pozniej.

Bzdury pleciez ze az strach czytac. To nie turbo tylko kompresor
mechaniczny. A z tym amerykanie bawili sie zawsze, od kiedy istnieje u
nich silnik spalinowy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/



Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 17:56:36 - Tytus

Siemka

*** Kuczu
Bzdury pleciez ze az strach czytac.

Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
sie zawsze, od kiedy istnieje u
nich silnik spalinowy.

Rajt, ciekawe jak sterowany

T.



Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 18:29:46 - Kuczu

W dniu 2011-05-26 17:56, Tytus pisze:
> Siemka
>
> *** Kuczu
> Bzdury pleciez ze az strach czytac.
>
> Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

Nie

>
> ***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
> sie zawsze, od kiedy istnieje u
> nich silnik spalinowy.
>
> Rajt, ciekawe jak sterowany

Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym czyli
standardowo.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/



Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 19:12:09 - Tytus

Siemka

*** Kuczu
Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym
czyli
standardowo.

Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac, w
sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.
A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl, mercedes
jakos daje rade.
Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

T



Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 21:18:27 - Kuczu

W dniu 2011-05-26 19:12, Tytus pisze:

> Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac,

To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

> w sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.

Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
elektronika

> A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl

Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

> mercedes jakos daje rade.

Wszystkie z napisem compressor to maja.

> Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male,
tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo
turbo. Bywa.

--

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/



Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 21:57:53 - Tytus z domQ

Siemka

*** Kuczu
To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

Powaznie???

*** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
elektronika

Elektronika w harleju??? prosze Cie...

*** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

I dlatego sa z nimi takie problemy???
TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych
modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina

Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
> ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male, tansze
> i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo turbo.
> Bywa.

W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w moturze go
wcisna???
Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke i
nadawalaby sie do motocykla.
Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)
Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.


--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek




Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-26 22:45:49 - Kuczu

W dniu 2011-05-26 21:57, Tytus z domQ pisze:
> Siemka
>
> *** Kuczu
> To nie wiatrak, to sprezarka srubowa
>
> Powaznie???

Nie udawaj debila bo dzieci czytaja

>
> *** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
> elektronika
>
> Elektronika w harleju??? prosze Cie...

No niestety.

>
> *** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.
>
> I dlatego sa z nimi takie problemy???
> TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych
> modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina

Jest i sprezarka i turbina. Nie udawaj debila

>
> Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
>> ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male,
>> tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure.
>> Wygralo turbo. Bywa.
>
> W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
> o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w
> moturze go wcisna???

Intercooler w sprezarce nie jest niezbedny. Co innego w turbo, tam
sprezarka jest goraca wiec podgrzewa powietrze ktore potem trzeba
schlodzic. Ale Ty to wiesz tylko udajesz wariata.

> Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke
> i nadawalaby sie do motocykla.

Zajmuje duzo miejsca

> Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)

Ma znaczenie - im wiecej tym lepiej ;)

> Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.

satanizm.eu/pies-I-mAlolata-porno.jpg

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/



Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja

2011-05-27 13:51:15 - Tytus

Siemka

*** Kuczu
Nie udawaj debila bo dzieci czytaja

Luzzz nie napinaj siem tak - jak juz bede stary i brzytki i stane
przed wyborem
Supercharger lub Kawasaki na pewno podejme wlasciwa decyzje

T




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS