Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

Aston Data ostatniej zmiany: 2010-08-11 10:16:59

Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-06 10:40:56 - Aston

Witam,
Potrzebuję poznać historię serwisową Suzuki DL1000
- rocznik 2002
- przebieg 19000 km ???
- sprowadzony z GB
Cieknie mu chłodnica na we. wy. a to raczej nie dzieje się przy takim
przebiegu!? Dokładnie go nie oglądałem - na co ewentualnie zwrócić uwagę?
Czy po numerze nadwozia jest to możliwe? Może jest strona z taką
wyszukiwarką jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?
--
Pozdrowienia
ASTON





Re: Suzuki DL1000 - historia przegl?dów i napraw?

2010-08-06 10:58:48 - AZ

On 2010-08-06, Aston wrote:
> Witam,
> Potrzebuj? pozna? histori? serwisow? Suzuki DL1000
> - rocznik 2002
> - przebieg 19000 km ???
> - sprowadzony z GB
> Cieknie mu ch?odnica na we. wy. a to raczej nie dzieje si? przy takim
> przebiegu!? Dok?adnie go nie ogl?da?em - na co ewentualnie zwróci? uwag??
> Czy po numerze nadwozia jest to mo?liwe? Mo?e jest strona z tak?
> wyszukiwark? jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?



Wrzuc tam numer z blachy i ichniego DR (V5C). Nie jest to historia serwisowa
tylko przegladow, maja to troszke bardziej rozbudowane niz my. Powinienes
uzyskac stamtad przebieg.

--
Artur
ZZR 1200



Re: Suzuki DL1000 - historia przegl?dów i napraw?

2010-08-30 19:24:19 - Jasio

Użytkownik AZ napisał w wiadomości
news:i3gis8$ajr$2@node1.news.atman.pl...
> On 2010-08-06, Aston wrote:

>> Czy po numerze nadwozia jest to mo?liwe? Mo?e jest strona z tak?
>> wyszukiwark? jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?
>
>
>
> Wrzuc tam numer z blachy i ichniego DR (V5C). Nie jest to historia
> serwisowa
> tylko przegladow, maja to troszke bardziej rozbudowane niz my.
> Powinienes
> uzyskac stamtad przebieg.
>

Z uwagą jedną: dotyczy MOT czyli przeglądów po 2005roku.


--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj




Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-06 12:17:16 - Hinek

Użytkownik Aston napisał
>
> na co ewentualnie zwrócić uwagę?
>
>
Na sprzęgło. Pierwsze roczniki miały wadę fabryczną.
Wymieniali w nich bodaj kosz sprzęgłowy.
Pozdr

--
Hinek




Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-06 12:56:06 - Aston

Podobno jeszcze coś kombinowali przy silniku i zdławili moc ze 125 do 98
KM?
--
Pozdrowienia
Aston


> Na sprzęgło. Pierwsze roczniki miały wadę fabryczną.
> Wymieniali w nich bodaj kosz sprzęgłowy.
> Pozdr
>
> --
> Hinek





Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-08 00:11:36 - Wieca

W dniu 2010-08-06 10:40, Aston pisze:
> Witam,
> Potrzebuję poznać historię serwisową Suzuki DL1000
> - rocznik 2002
> - przebieg 19000 km ???
> - sprowadzony z GB
> Cieknie mu chłodnica na we. wy. a to raczej nie dzieje się przy takim
> przebiegu!? Dokładnie go nie oglądałem - na co ewentualnie zwrócić uwagę?
> Czy po numerze nadwozia jest to możliwe? Może jest strona z taką
> wyszukiwarką jak np dla samochodów po nr VIN sprowadzanych z USA?

2002 rok - odpuść. Szukaj od 2003/2004.

Wady 2002 - słaby kosz sprzęgłowy, słaby alternator i brak regulacji przodu.

Chłodnica wody może ciec po wymianie świec do której serwisówka zaleca
demontaż. No chyba że cieknie chłodnica oleju to wtedy oznacza strzała
przodem/szlif na krawężnik. Nie napisałeś która cieknie i w jakim miejscu.

--
Pozdr
Wieca

DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli



Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-09 12:43:34 - Marcin Aston



> 2002 rok - odpuść. Szukaj od 2003/2004.
>
> Wady 2002 - słaby kosz sprzęgłowy, słaby alternator i brak regulacji przodu.
>
> Chłodnica wody może ciec po wymianie świec do której serwisówka zaleca
> demontaż. No chyba że cieknie chłodnica oleju to wtedy oznacza strzała
> przodem/szlif na krawężnik. Nie napisałeś która cieknie i w jakim miejscu.

Cieknie chłodnica wody. Ale generalnie 1000 to nie moja bajka. Szukam
czegoś bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spełnia moich
oczekiwań - chociaż np tutaj wygląda zachęcająco:
www.touratech.se/content/mc/suzuki-dl650-v-strom-sv.jpg
Zaczynam jednak bardziej się skłaniać ku Transalp-owi /ze względu na dwa
cylindy/ i rozważam Yamahę Tenere XL660 - trochę wysoko sie na niej siedzi
/w mieście pomimo 184 cm wcale nie czułem się pewnie/. Może to ze względu
na kilkunastoletnią przerwę. Drugi minus przy Y to szarpiący silnik -
miasto.



Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-09 16:31:29 - greg


Marcin Aston wrote in message
news:y8ror24030u2$.1lx1lkh9bkp8q$.dlg@40tude.net...
>
>
> Ale generalnie 1000 to nie moja bajka. Szukam
> czegoś bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spełnia moich
> oczekiwań - chociaż np tutaj wygląda zachęcająco:
> www.touratech.se/content/mc/suzuki-dl650-v-strom-sv.jpg

Wyglądać to se może, pytanie czy pojedzie. Otóż nie pojedzie.

Kostkowe opony i blaszane kufry powodują, że motocykl staje się bardziej
enduro niż przed ich założeniem, ale do żadnego offroadu to to sie nie
nadaje, koniec kropka.


> Zaczynam jednak bardziej się skłaniać ku Transalp-owi /ze względu na dwa
> cylindy/ i rozważam Yamahę Tenere XL660 - trochę wysoko sie na niej siedzi
> /w mieście pomimo 184 cm wcale nie czułem się pewnie/.

Transalp sie tak samo nie nadaje, wiem, bo mam. Tak samo myślałem - założe
tkc80 i wszędzie wjade. Taki chuj jak słonia nos, tzn wprawdzie wjedzie i
wyjedzie i mu to nie zaszkodzi, ale przyjemność żadna.

Waży to co najmniej 60 kilo za dużo i charakterystyka silnika powoduje, ze w
terenie jest chujnia.
Zarówno Transalp jak i V-Strom to motocykle turystyczne o pewnym niewielkim
potencjale jazdy nie po asfalcie i to wszystko. Tyle, że po jakichtam
szuterkach to każdym turystykiem obutym w rozsądne opony przejedziesz, w
prawdziwy teren sie nie nadaje.

Transalp w porównaniu z v-stromem jest odporniejszy na brutalne traktowanie,
mądrzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na
szosie ze względu na słaby silnik.

Jeśli myślisz o turystyce w jakich piachach i błotach to tylko lekki
motocykl z mocarnym singlem, LC4 660 na przykład, single Yamahy oczywiście
też, ale z kolei jazda na czymś takim w dłuższej trasie to męczarnia ze
względu na szarpanie i wibracje, na miasto też niefajne, choć mniejsze to ma
znaczenie wtedy.

Poczytaj Chris Scott adventure motorcycling lub sahara overland

pozdro

greg





Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-10 11:16:14 - Marcin Aston


>> Zaczynam jednak bardziej się skłaniać ku Transalp-owi /ze względu na dwa
>> cylindy/ i rozważam Yamahę Tenere XL660 - trochę wysoko sie na niej siedzi
>> /w mieście pomimo 184 cm wcale nie czułem się pewnie/.
>
> Transalp sie tak samo nie nadaje, wiem, bo mam. Tak samo myślałem - założe
> tkc80 i wszędzie wjade. Taki chuj jak słonia nos, tzn wprawdzie wjedzie i
> wyjedzie i mu to nie zaszkodzi, ale przyjemność żadna.
>
> Transalp w porównaniu z v-stromem jest odporniejszy na brutalne traktowanie,
> mądrzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na
> szosie ze względu na słaby silnik.

Szukam/łem/ motocykla uniwersalnego którym będę jeździł 70% miasto a 30%
teren ale jak widzę nie da sie pogodzić tych dwóch opcji aby być
usatysfakcjonowanym - brak złotego środka. Większość tras w moim przypadku
to jednak szosa /w tym 3 -4 razy w miesiącu po ok 400 - 600 km/. LC4 660 -
ciekawa maszyna ale zostawię ją raczej Przygońskiemu i spółce - na dzień
dzisiejszy nie skuszę się raczej. Więc nadal jestem w punkcie wyjścia.






Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-10 11:27:15 - de Fresz

On 2010-08-10 11:16:14 +0200, Marcin Aston said:

> Szukam/łem/ motocykla uniwersalnego którym będę jeździł 70% miasto a 30%
> teren ale jak widzę nie da sie pogodzić tych dwóch opcji aby być
> usatysfakcjonowanym

Najpierw zdefiniuj słowo teren. Bo jednak da się to jakoś pogodzić,
choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w
terenie.


> LC4 660 - ciekawa maszyna ale zostawię ją raczej Przygońskiemu i
> spółce - na dzień
> dzisiejszy nie skuszę się raczej.

Koledze pewnie raczej chodziło o 640/690. 660 mają trochę wartość
kolekcjonerską i najczęściej ceny z kosmosu (nie dotyczy 660 SM, który
był szerzej dostępny dla ludu).

--

Pozdrawiam
de Fresz




Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-10 12:33:16 - Marcin Aston

Dnia Tue, 10 Aug 2010 11:27:15 +0200, de Fresz napisał(a):

> Najpierw zdefiniuj słowo teren. Bo jednak da się to jakoś pogodzić,
> choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
> I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w
> terenie.

Teren - moja definicja:
szutry, leśne dukty, ale również poligon w Sulejówku /2ga czołgowa - raczej
po deszczu niż w upale (sypki piach)/, okolice Drawska Pomorskiego,
Złocieńca, Choszczna ale również Ogrodniczki k/ Bstoku i generalnie cała
Puszcza Knyszyńska z jej rozbudowaną siecią dróg szutrowych

Budżet to 30 tys. - ale coraz bardziej jestem skłonny kupić używkę np ze
Szwajcarii (inne UE) za 1/3 tej kwoty.

Doświadczenie - kilkanaście lat przerwy a wcześniej CBX750 i NX650 /kolegi/
- nie początkujący ale też nic zaawansowanego. Teraz też szukam czegoś o
pojemności 500 - 700 ccm



Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-10 13:01:46 - de Fresz

On 2010-08-10 12:33:16 +0200, Marcin Aston said:

>> Najpierw zdefiniuj słowo teren. Bo jednak da się to jakoś pogodzić,
>> choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
>> I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w
>> terenie.
>
> Teren - moja definicja:
> szutry, leśne dukty, ale również poligon w Sulejówku /2ga czołgowa - raczej
> po deszczu niż w upale (sypki piach)/, okolice Drawska Pomorskiego,
> Złocieńca, Choszczna ale również Ogrodniczki k/ Bstoku i generalnie cała
> Puszcza Knyszyńska z jej rozbudowaną siecią dróg szutrowych

Dopóki nie wyjechałeś z tym poligonem, to większość tzw. turystycznych
enduro, pokroju V Strom, Trampek itp (a od biedy i zwykłych szosówek)
się nadawała. Na czołgowiskach w Rembertowie to ja się ostro pocę na
hard enduro, na LC4 było tam ciężko, ale fakt, widziałem gości na
Afrykach czy Super Teresach którzy się tam przedzierali i jakoś im
szło, a kumpel widział tam pośrodku kiedyś faceta na plastiku (sic!),
który przyjechał sholować kumpla. Ergo - da się wszystkim, pytanie z
jakimi prędkościami i czy taki przejazd to ma być coweekendowy fun, czy
przygoda życia, połączona z potem kapiącym z rzęs.


> Doświadczenie - kilkanaście lat przerwy a wcześniej CBX750 i NX650 /kolegi/
> - nie początkujący ale też nic zaawansowanego. Teraz też szukam czegoś o
> pojemności 500 - 700 ccm

Na Twoim miejscu bym rozważał:
LC4 - bardziej budżetowo - 640 (może w wersji Adv., choć one chodzą
drogo w porównaniu do zwykłych), bardziej nowocześnie - 690 Enduro
(mimo pewnej nadwagi, bardzo dzielne terenowo motocykle ze swoistym
charakterem).
Afrykę Twin
BMW F800 lub ciut bardziej hard G650X (ale zamiast tego osobiście
wolałbym jednak pozycję nr 1, więcej gratów na rynku)
Jeśli na prawdę nie brak Ci rozsądku - R1150GS Adv., LC8 Adv. Triumph
Tiger 900-955.

A najsensowniej - dwa motocykle, jeden lekko terenowy turystyk dobrze
radzący sobie na asfalcie, a drugi - lekkie enduro do latania po
krzakach. Bo kompromisy zawsze pozostaną zgniłymi kompromisami i jest
coś kosztem czegoś.

--

Pozdrawiam
de Fresz




Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-11 10:05:41 - Marcin Aston

Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:01:46 +0200, de Fresz napisał(a):

> Dopóki nie wyjechałeś z tym poligonem, to większość tzw. turystycznych
> enduro, pokroju V Strom, Trampek itp (a od biedy i zwykłych szosówek)
> się nadawała. Na czołgowiskach w Rembertowie to ja się ostro pocę na
> hard enduro, na LC4 było tam ciężko, ale fakt, widziałem gości na
> Afrykach czy Super Teresach którzy się tam przedzierali i jakoś im
> szło, a kumpel widział tam pośrodku kiedyś faceta na plastiku (sic!),
> który przyjechał sholować kumpla. Ergo - da się wszystkim, pytanie z
> jakimi prędkościami i czy taki przejazd to ma być coweekendowy fun, czy
> przygoda życia, połączona z potem kapiącym z rzęs.

Wycofuję się z poligonu... Zainteresuje się bliżej V-Strom'em. Z pewnością
będzie wygodniejszy w trasie niż XT660 tenere czy Transalp

> A najsensowniej - dwa motocykle, jeden lekko terenowy turystyk dobrze
> radzący sobie na asfalcie, a drugi - lekkie enduro do latania po
> krzakach. Bo kompromisy zawsze pozostaną zgniłymi kompromisami i jest
> coś kosztem czegoś.

Wiedziałem, że tak będzie... Faktycznie to najrozsądniejsze rozwiązanie.

Dziękuję za podpowiedzi i rozwianie moich mrzonek o motocyklu uniwersalnym
:))



Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-11 10:49:22 - de Fresz

On 2010-08-11 10:05:41 +0200, Marcin Aston said:

> Wycofuję się z poligonu... Zainteresuje się bliżej V-Strom'em. Z pewnością
> będzie wygodniejszy w trasie niż XT660 tenere czy Transalp

650 to fajne, zwinne moto, nie znam nikogo kto miał i byłby
niezadowolony. Dziennikarzyny też wychwalali pod niebiosa. Motór w sam
raz, żeby wrócić do 2 kółek po latach przerwy. Pojeździsz ze 2 sezony i
sam się przekonasz czy też ten rodzaj sprzęta da Ci satysfakcję przy
spokojnym bujaniu się po szutrówkach, czy może jednak będziesz
potrzebował czegoś bardziej hard w teren (i siłą rzeczy słabszego na
asfalcie).


--

Pozdrawiam
de Fresz




Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-10 16:20:29 - news.gazeta.pl


de Fresz wrote in message
news:i3r61j$bn7$1@inews.gazeta.pl...
> On 2010-08-10 11:16:14 +0200, Marcin Aston said:
>
> > Szukam/łem/ motocykla uniwersalnego którym będę jeździł 70% miasto a 30%
> > teren ale jak widzę nie da sie pogodzić tych dwóch opcji aby być
> > usatysfakcjonowanym
>
> Najpierw zdefiniuj słowo teren. Bo jednak da się to jakoś pogodzić,
> choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
> I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w
> terenie.
>
>
> > LC4 660 - ciekawa maszyna ale zostawię ją raczej Przygońskiemu i
> > spółce - na dzień
> > dzisiejszy nie skuszę się raczej.
>
> Koledze pewnie raczej chodziło o 640/690. 660 mają trochę wartość
> kolekcjonerską i najczęściej ceny z kosmosu (nie dotyczy 660 SM, który
> był szerzej dostępny dla ludu).
>
Chyba rzeczywiście chodziło mi o 640.

Natomiast w ogóle to chodzi mi o to, że nie ma takiego moto, co by na nim
wygodnie po ancfalcie i frajde dawal w błocie.

Trzeba mieć dwa, co wbrew pozorom wcale nie wychodzi jakoś fatalnie drogo.
Bo jak uwzględnisz, że w tym błocie napęd rozchrzanisz, plastiki połamiesz,
kierunki i lusterka pourywasz itd to doprowadzenie tego do stanu
podróżowalności szosowej zajmie czas i pieniądze i a frajda na dwustokilowym
sprzęcie w błocie średnia jest naprawdę.

Kup se w teren na początek xr400 albo drz 400 a na te podróze po drogach coś
drogowego, w zależności od wzrostu, zarostu i temperamentu. DL 650/1000,
Varadero, Transalp od biedy też, TDM itd.

pozdr

greg





Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-10 16:27:24 - greg


news.gazeta.pl wrote in message
news:i3rn78$939$1@inews.gazeta.pl...
>
> de Fresz wrote in message
> news:i3r61j$bn7$1@inews.gazeta.pl...
> > On 2010-08-10 11:16:14 +0200, Marcin Aston said:
> >
> > > Szukam/łem/ motocykla uniwersalnego którym będę jeździł 70% miasto a
30%
> > > teren ale jak widzę nie da sie pogodzić tych dwóch opcji aby być
> > > usatysfakcjonowanym
> >
> > Najpierw zdefiniuj słowo teren. Bo jednak da się to jakoś pogodzić,
> > choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
> > I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w
> > terenie.
> >
> >
> > > LC4 660 - ciekawa maszyna ale zostawię ją raczej Przygońskiemu i
> > > spółce - na dzień
> > > dzisiejszy nie skuszę się raczej.
> >
> > Koledze pewnie raczej chodziło o 640/690. 660 mają trochę wartość
> > kolekcjonerską i najczęściej ceny z kosmosu (nie dotyczy 660 SM, który
> > był szerzej dostępny dla ludu).
> >
> Chyba rzeczywiście chodziło mi o 640.
>
> Natomiast w ogóle to chodzi mi o to, że nie ma takiego moto, co by na nim
> wygodnie po ancfalcie i frajde dawal w błocie.
>
> Trzeba mieć dwa, co wbrew pozorom wcale nie wychodzi jakoś fatalnie drogo.
> Bo jak uwzględnisz, że w tym błocie napęd rozchrzanisz, plastiki
połamiesz,
> kierunki i lusterka pourywasz itd to doprowadzenie tego do stanu
> podróżowalności szosowej zajmie czas i pieniądze i a frajda na
dwustokilowym
> sprzęcie w błocie średnia jest naprawdę.
>
> Kup se w teren na początek xr400 albo drz 400 a na te podróze po drogach
coś
> drogowego, w zależności od wzrostu, zarostu i temperamentu. DL 650/1000,
> Varadero, Transalp od biedy też, TDM itd.
>


Po pierwsze sorry za nagłówek w poprzednim poscie, zapomniałen ustawić i
jestem news gazeta pl

Po drugie oczywiście, że sie pomyliłem co do tego że 640, a nie 660, ale jak
poczytałem o tym 660 to ten to dopiero by sie nadawał!!!

no to pozdro jeszcze raz

greg





Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?

2010-08-11 10:16:59 - Marcin Aston


> Trzeba mieć dwa, co wbrew pozorom wcale nie wychodzi jakoś fatalnie drogo.
> Bo jak uwzględnisz, że w tym błocie napęd rozchrzanisz, plastiki połamiesz,
> kierunki i lusterka pourywasz itd to doprowadzenie tego do stanu
> podróżowalności szosowej zajmie czas i pieniądze i a frajda na dwustokilowym
> sprzęcie w błocie średnia jest naprawdę.

To bardzo obrazowe wytłumaczenie na temat wyższości posiadania dwóch
motocykli wyspecjalizowanych zamiast jednego pseudo uniwersalnego...

> Kup se w teren na początek xr400 albo drz 400 a na te podróze po drogach coś
> drogowego, w zależności od wzrostu, zarostu i temperamentu. DL 650/1000,
> Varadero, Transalp od biedy też, TDM itd.

Jakoś najbardziej przekonuje mnie DL650 /szyty na moją miarę w/g wzrostu i
zarostu ;))/. Z tego co czytam w miarę bezawaryjny, dobrze się prowadzi,
powyżej 120 km/h nie będę jeździł. Po drobnych przeróbkach /ogrzewane
manetki, gmole, kufry, osłona silnika/ z pewnością będzie można pośmigać w
trasie a i szutry będą mu niestraszne...

Pozdrowienia




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS