ZZr1400 na torze

doktorski Data ostatniej zmiany: 2010-08-16 16:21:00

ZZr1400 na torze

2010-08-15 21:28:58 - doktorski

6, tu doktorski;

Krotkie resume jak 14 zachowuje sie na torze:

1. po zalozeniu nowych pomp i przewodow hamulce daja rade
2. klocki (genuine) wystarczyly na jakies 2000km + 170 km po torze
3. stare Z6 trzymaja ponad mozliwosci nadwozia - dzyndzel podnozka
przytarty do polowy + przytarta _owiewka_ na wysokosci sprzegla
4. 2:16 w Nowodworze nieskromnie uznaje za zacny czas jak na ta mase.

Over.

pzdr.dr
14/525

P.S.
Czas kupic jakies 600 lub tysiac.....



Re: ZZr1400 na torze

2010-08-15 21:46:05 - Tytus

Siemka

doktorski Krotkie resume jak 14 zachowuje sie na torze:

Ominelo Cie najlepsze - takie cos o 400 ccm mniejsze i tez zielone
zmasakrowalo reszte...
2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie
spala.
Koles ma pojecie jak obslugiwac to KHI bo w tej kategori moto to nie
wszystko

--
Tytus
zólta motorynka
p.s. wiem ze Twoje jest niebieskie ale nawet najlepszym zdarzaja sie pomylki




Re: ZZr1400 na torze

2010-08-16 07:03:55 - doktorski

On 15 Sie, 21:46, Tytus wrote:

> Ominelo Cie najlepsze - takie cos o 400 ccm mniejsze i tez zielone
> zmasakrowalo reszte...
> 2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
> A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie
> spala.
Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ
scigac... Jako torowy leszcz nie mam wyzszych aspiracji :)

> Koles ma pojecie jak obslugiwac to KHI bo w tej kategori moto to nie
> wszystko
No ba. Kazda szecsetka, z kierowca a nie dupa, objezdza nas wszystkich
razem wzietych z palcem w .....

> p.s. wiem ze Twoje jest niebieskie ale nawet najlepszym zdarzaja sie pomylki
My hyhy.
Jakby ktos chcial zobaczyc czym konczy sie latanie po torze to
proszsz: 4motoracing.pl/galeria/thumbnails.php?album=8

pzdr, dr
14/525




Re: ZZr1400 na torze

2010-08-16 08:25:24 - Magic

doktorski napisał(a):
> On 15 Sie, 21:46, Tytus wrote:
>
>> Ominelo Cie najlepsze - takie cos o 400 ccm mniejsze i tez zielone
>> zmasakrowalo reszte...
>> 2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
>> A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie
>> spala.
> Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ
> scigac... Jako torowy leszcz

No, i w ten sposób Tytus dowiedziałeś się że należysz do leszczy ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
FAQ: www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj



Re: ZZr1400 na torze

2010-08-16 17:43:08 - Tytus z fabryki

Siemka

doktorski napisał(a):
Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ scigac...
Jako torowy leszcz

Magic
No, i w ten sposób Tytus dowiedziałeś się że należysz do leszczy ...

Nic nowego nie stwierdzil - sam to wiem :)
se usery KHI znalezli chlopca do bicia na 98 konnym moto, jeden 160 drugi
200 koni i ciesza siem jak mnie wyprzedza :).
Ale ja siem wogole tym nie zrazam.

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: ZZr1400 na torze

2010-08-16 20:29:47 - doktorski

On 16 Sie, 17:43, Tytus z fabryki wrote:

> se usery KHI znalezli chlopca do bicia na 98 konnym moto, jeden 160 drugi
> 200 koni i ciesza siem jak mnie wyprzedza :).
Ilosc koni zalezy wprost proporcjonalnie od hamowni na ktorej
dokonujesz pomiaru.

> Ale ja siem wogole tym nie zrazam.
Jasne jasne. Jakby w winklu moc miala kluczowe znaczenie... Fun nie
polega na wyprzedzeniu na prostej. Fun jest wtedy, kiedy oda sie wejsc
pod lokiec chociaz z lokciem to ma niewiele wspolnego :).

pzdr, dr
14/525



Re: ZZr1400 na torze

2010-08-17 14:02:31 - Tytus z fabryki

Siemka

***doktorski
Jasne jasne. Jakby w winklu moc miala kluczowe znaczenie... Fun nie polega
na wyprzedzeniu na prostej.

Niestety wiekszosc - a i Ty sie do nie zaliczasz tak nie robi. Poza tym Ty
sypiesz elementami KHI przy wyprzedzaniu.

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: ZZr1400 na torze

2010-08-17 23:15:32 - doktorski

On 17 Sie, 14:02, Tytus z fabryki wrote:

> Niestety wiekszosc - a i Ty sie do nie zaliczasz tak nie robi.
Moglbys to zdanie napisac w wersji dla opornych? Chcialbym je dobrze
zrozumiec :)

> Poza tym Ty
> sypiesz elementami KHI przy wyprzedzaniu.
Alecojamogenato? Jak wykrece bolce z podnozkow to sobie zetre pokrywe
sprzegla i sie wtedy wpakujesz w plame oleju. To juz chyba iskry
lepsze, he?

pzdr, dr
14/525



Re: ZZr1400 na torze

2010-08-18 06:55:26 - Tytus

Siemka

*** doktorski
Moglbys to zdanie napisac w wersji dla opornych? Chcialbym je dobrze
> zrozumiec :)

Pacz mnie na usta - majac takiego potwora powienies mi zniknac juz na
pierwszej prostej a po 5 kolkach dublowac mnie jak to robil ten kolo na
zielonej kawie.
Na tym torze od pewnego poziomu praktycznie niemozliwe jest wyprzedzanie na
winklach - jest za ciasno. Wiec pozostaje opoznianie hamowania - ryzykowne w
przypadku walcow lub pelna pyta przy wychodzeniu - wtedy KHI staje sie jak
kometa sypiac grad iskier.
I tak obaj mnie wyprzedzacie - ale to siem zmieni...idze zima bedzie czas na
zbrojenia :)


--
Tytus
zólta motorynka
P.S. Wcale nie musisz iskrzyc - jest na to lekarstwo




Re: ZZr1400 na torze

2010-08-18 07:49:38 - doktorski

On 18 Sie, 06:55, Tytus wrote:

> Pacz mnie na usta - majac takiego potwora powienies mi zniknac juz na
> pierwszej prostej a po 5 kolkach dublowac mnie jak to robil ten kolo na
> zielonej kawie.
Ale mi wcale o to nie chodzi. Na prostej to nie sztuka odwinac.

> Na tym torze od pewnego poziomu praktycznie niemozliwe jest wyprzedzanie na
> winklach - jest za ciasno.
Mysle, ze jeszcze nam daleko do tego poziomu.

> Wiec pozostaje opoznianie hamowania - ryzykowne w
> przypadku walcow lub pelna pyta przy wychodzeniu - wtedy KHI staje sie jak
> kometa sypiac grad iskier.
> I tak obaj mnie wyprzedzacie - ale to siem zmieni...idze zima bedzie czas na
> zbrojenia :)
Jestem ciekaw co Ci z tego wyjdzie. Na moje oko wychodzi zmiana
sprzeta... :)

> P.S. Wcale nie musisz iskrzyc - jest na to lekarstwo
Jest, a wlasciwie sa. Kilka. Przede wszystkim technika a to zabiera
najwiecej czasu.

pzdr, dr
14/525



Re: ZZr1400 na torze

2010-08-16 16:21:00 - Monster

W dniu 2010-08-15 21:46, Tytus pisze:

> 2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
> A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja
> nie spala.

Zielone zrobiło czas 1:59,
jeśli chodzi o powrót to o to się mnie rozchodziło a nie menu Pod psem:-P
www.youtube.com/watch?v=PJTOF3xMvts


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS