Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika

nightwatch77 Data ostatniej zmiany: 2010-07-29 21:16:58

Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika

2010-07-19 23:55:49 - nightwatch77

Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest odwracalny? No i
jakie są koszty odblokowania?



Re: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika

2010-07-29 21:16:58 - []v[]artec

nightwatch77 pisze:
> Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
> roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
> w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
> to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest odwracalny? No i
> jakie są koszty odblokowania?

Jeśli masz troszkę czasu możesz zrobić to sam. Poniżej dwie przepustnice
z membranami.

Wersja 27KM:

yfrog.com/4b27psbemasungenj

Wersja 34KM:

yfrog.com/n834psbemasungenj

Solucja prosta. Jak widać są dziury. Podmieniasz przepustnice z
odblokowanej wersji. Chyba najprościej, najszybciej. Części teraz masę
na allegro. GPZ500 ER5 KLE. Jak dobrać się do gaźników to w serwisówce -
mogę Ci ją przesłać na maila.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet
..:: img339.imageshack.us/img339/8651/13868311.jpg
..:: img706.imageshack.us/img706/7389/48544512.jpg



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS