Czternascie na hamowni

doktorski Data ostatniej zmiany: 2010-05-11 21:22:29

Czternascie na hamowni

2010-05-10 09:59:06 - doktorski

6, tu doktorski;

Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
mapie 5-tego biegu.
picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#

Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
jak z momentem.

pzdr, dr
14/525



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 10:07:38 - de Fresz

On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski said:

> Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.

A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
dyskretnym napomknięciem po Piernikach. Yelonkoyebca rozumiem się nie
sprawdził i poszedł w świat?


> Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.

Bosz, a to dopiero początek ;-)


> Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
> jak z momentem.

Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.

--
Pozdrawiam
de Fresz




Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 10:19:59 - doktorski

On 10 Maj, 10:07, de Fresz wrote:

> A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
> dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)

> Yelonkoyebca rozumiem się nie
> sprawdził i poszedł w świat?
Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.

> Bosz, a to dopiero początek ;-)
Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :).
Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.

> Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.
Problem polega na tym, ze wykresu nie widzialem.

pzdr, dr
14/525



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 10:30:41 - de Fresz

On 2010-05-10 10:19:59 +0200, doktorski said:

>> A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
>> dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
> A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)

Łeeeetam, darujmy sobie urbanistyczne przesądy.


>> Yelonkoyebca rozumiem się nie
>> sprawdził i poszedł w świat?
> Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.

A to już tylko miesiąc ;-)


>> Bosz, a to dopiero początek ;-)
> Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :)

Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
nowej Undzie?


> Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.

A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)


--
Pozdrawiam
de Fresz




Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 10:38:41 - doktorski

On 10 Maj, 10:30, de Fresz wrote:

> Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
> nowej Undzie?
Cos se tam wymyslil ale co ja bede za niego gadal. :)

> A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)
Dodatkowy wiatraczek juz jest, ino bez diod. Za to diody na
Piernikiach zyskal Mikolaj - teraz ma gustowne czaszki trzymajace
tablice. I olej ma w silniku. I plyn chlodniczy nawet :).

pzdr, dr
14/525



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 11:30:22 - de Fresz

On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski said:

> Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu.

Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?


--
Pozdrawiam
de Fresz




Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 11:33:05 - doktorski

On 10 Maj, 11:30, de Fresz wrote:

> Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?
Wykresy mocy to odpowiednio: najwyzszy na silniku (estymowany), nizszy
na kole (faktyczny). Linia najnizej to straty mocy na napedzie.

pzdr, dr
14/525



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 12:00:22 - Tytus z fabryki

Siemka

*** doktorski
Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.

W zasadzie phiiii....jak bez strobo

--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki






Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 15:30:12 - Grzegorz Rogala

doktorski pisze:
> 6, tu doktorski;
>
> Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.
[cut]
I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
przemawia :]

--
pozdr
Rogal
Tiger1050
www.rogal.riders.pl



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 20:11:00 - doktorski

On 10 Maj, 15:30, Grzegorz Rogala wrote:

> I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
No ba! Ale to nie przez motocykl, to przez brak umiejetnosci :).

> Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
> przemawia :]
Dobra dobra, wszyscy wiedza, ze drzesz lacha :).

pzdr, dr
14/525



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-10 21:51:39 - (pj)

W dniu 2010-05-10 09:59, doktorski pisze:
[..]
> Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM

ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)

--
pozdr
pj
gsx1300r
R-coś tam więcej niż większość



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-11 01:49:02 - marider

doktorski pisze:
> 6, tu doktorski;
>
> Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
> zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
> niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
> modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
> mapie 5-tego biegu.
> picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#
>
> Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
> jak z momentem.
>
> pzdr, dr
> 14/525

Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?


Pzdr
PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki
tinyurl.com/yvjtdk



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-11 05:58:16 - doktorski

On 11 Maj, 01:49, marider wrote:

> Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm.

> Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?
Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :)

> PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
> SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
To tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal
160 KM.

PJ wrote:
>ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.

pzdr, dr
14/525



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-11 13:11:29 - (pj)

W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
> PJ wrote:
>> ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
> No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
> rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.

ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim.
Takczysiak - gratuliren

--
pozdr
pj
gsx1300r
bez zadnych ingerencji



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-11 21:02:37 - kocyk

(pj) wrote:
> W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
>> PJ wrote:
>>> ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
>> No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
>> rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.
>
> ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim.
> Takczysiak - gratuliren

Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
K.



Re: Czternascie na hamowni

2010-05-11 21:22:29 - doktorski

On 11 Maj, 21:02, kocyk wrote:

> Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :)

pzdr, dr
14/525



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS