FJ1100 Fuel reserve system

Kuba (aka cita) Data ostatniej zmiany: 2012-04-14 09:24:54

FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-06 22:51:30 - Kuba (aka cita)

Czy ktoś wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100) elektryczny
przełącznik rezerwy?

ps. tylko bradzo prosze o wypowiedz kogoś, kto naprawde wie jak to działa, a
nie tylko rzeczytał gdzieś o tym, bo ja co było do przeczytania już
przeczytałem. Teraz pytam kogoś, kto to widział i wie co widział.

Za pomoc z góry dziękuje.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N




Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-07 21:24:07 - inż. Mamoń

Bry

Kuba (aka cita) wrote:
> Czy ktoś wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100)
> elektryczny przełącznik rezerwy?

Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal
sie na rezerwe ;)
Cieszesiezemoglempomoc



--

Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1





Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-08 17:51:09 - N1

W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze:
>
> Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal
> sie na rezerwe ;)
> Cieszesiezemoglempomoc
>
>
>
tak palcami pstryk? W rękawicach?



Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-09 10:39:27 - inż. Mamoń

N1 wrote:
> W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze:
>>
>> Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i
>> przelaczal sie na rezerwe ;)
>> Cieszesiezemoglempomoc
>>
>>
>>
> tak palcami pstryk?

Pstryczkiem.

>W rękawicach?

Tez


--
--

Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1





Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-09 17:30:03 - Kuba (aka cita)


Użytkownik N1 napisał w wiadomości
news:jlsc5b$ra6$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze:
>>
>> Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i
>> przelaczal
>> sie na rezerwe ;)
>> Cieszesiezemoglempomoc
>>
>>
>>
> tak palcami pstryk? W rękawicach?

Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć przełącznik
elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N




Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-10 22:12:07 - N1

W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze:

> Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć
> przełącznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..
>
>
Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.



Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-11 19:07:35 - Kuba (aka cita)


Użytkownik N1 napisał w wiadomości
news:jm246l$6a9$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze:
>
>> Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć
>> przełącznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..
>>
>>
> Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.

zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)

--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618
allegro.pl/show_item.php?item=2266077365




Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-11 19:12:46 - AZ

On 04/11/2012 07:07 PM, Kuba (aka cita) wrote:
>
> zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
> Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
> silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)
>
Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co
z gaźnikami? No i gdzie ta oszczędność skoro zużywana jest energia na
pompowanie powietrza dwoma cylindrami?

--
Artur
ZZR 1200



Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-12 18:53:51 - Kuba (aka cita)


Użytkownik AZ napisał w wiadomości
news:jm4e2e$c3s$2@node2.news.atman.pl...
> On 04/11/2012 07:07 PM, Kuba (aka cita) wrote:
>>
>> zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
>> Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
>> silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)
>>
> Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co z
> gaźnikami? No i gdzie ta oszczędność skoro zużywana jest energia na
> pompowanie powietrza dwoma cylindrami?

czort wie, generalnie mało informacji (konkretnych o tym).


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618
allegro.pl/show_item.php?item=2266077365




Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-14 00:28:26 - inż. Mamoń

Kuba (aka cita) wrote:
> Użytkownik N1 napisał w wiadomości
> news:jm246l$6a9$1@inews.gazeta.pl...
>> W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze:
>>
>>> Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć
>>> przełącznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..
>>>
>>>
>> Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.
>
> zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
> Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną
> prace silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa
> cylindry)

Chyba w samochodzie, tej


--
--

Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1





Re: FJ1100 Fuel reserve system

2012-04-14 09:24:54 - Kuba (aka cita)


Użytkownik inż. Mamoń napisał w wiadomości
news:4f88a88b$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...
> Chyba w samochodzie, tej

Sam jestes samochód, tej.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618
allegro.pl/show_item.php?item=2266077365




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS