co po PR2CV?
2012-05-15 13:21:25 - sowa
o jakiej gumce pomyslec?
na w/w bardzo milo sie mie jezdzilo i w sumie
nadal jezdzi, ale czasu juz myslec nad zmiana
i okazji wypatrywac ;)
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 17:25:53 - inż. Mamoń
> witam,
> o jakiej gumce pomyslec?
> na w/w bardzo milo sie mie jezdzilo i w sumie
> nadal jezdzi, ale czasu juz myslec nad zmiana
> i okazji wypatrywac ;)
Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony
--
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 18:29:53 - sowa
> Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony
miales PR2?
w sensie, ze trojki lepsze od dwojek?
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 20:20:45 - inż. Mamoń
> W dniu 2012-05-15 17:25, in?. Mamo? pisze:
>
>> Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony
>
> miales PR2?
> w sensie, ze trojki lepsze od dwojek?
Dwojek nie mialem, mialem jedynki
Na trojkach moto prowadzi sie bardzo neutralnie i pewnie
Jeszcze ich dobrze nie dotarlem, a juz byly pozamykane
A ja sie dopiero rozjezdzam po poltorarocznej przerwie
--
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 20:58:43 - Ivam
dyskusyjnych:jou0a0$5qf$1@inews.gazeta.pl...
> miales PR2?
Ja mialem.
> w sensie, ze trojki lepsze od dwojek?
Ciezko wyczuc, ale mam wrazenie ze na suchym i cieplym jest bez zmian, na
suchym i zimnym bez zmian, a na mokrym jest lepiej. Inna sprawa, ze jak sie
dwojki konczyly to w deszczu juz im rowkow brakowalo;).
Ogolnie czytajac zagraniczne opinie to na 100% sie nie pogorszylo (tez tak
twierdze), a podobno troche trwalsze sa (to jeszcze sprawdzam).
--
pzdr:
Ivam
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 18:38:04 - Kefir
On 15 Maj, 13:21, sowa
> witam,
> o jakiej gumce pomyslec?
> na w/w bardzo milo sie mie jezdzilo i w sumie
> nadal jezdzi, ale czasu juz myslec nad zmiana
> i okazji wypatrywac ;)
Pomysl o DSR.
--
Pozdr, R2
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 18:44:15 - sowa
> Pomysl o DSR.
ale co mam pomyslec?
i o ktorych?
bo sa DSR do cizarowek czu autobusow bodajze ;)
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 19:08:33 - Kefir
> W dniu 2012-05-15 18:38, Kefir pisze:
>
> > Pomysl o DSR.
>
> ale co mam pomyslec?
> i o ktorych?
> bo sa DSR do cizarowek czu autobusow bodajze ;)
Ciepło pomysl, o motocyklowych. Zimne sie uslizguja ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 19:40:55 - sowa
> Ciepło pomysl, o motocyklowych. Zimne sie uslizguja ;)
no cieplo mysle:D
ale, ze polecasz?
tak zerklem na przod i ...moze tylko tyl wymienie, bo mieska sporo
jeszcze...
jakos dlugo sie czyma ;)
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 19:42:48 - AZ
> no cieplo mysle:D
> ale, ze polecasz?
> tak zerklem na przod i ...moze tylko tyl wymienie, bo mieska sporo
> jeszcze...
> jakos dlugo sie czyma ;)
>
Widocznie dużo na kole latasz ;-)
--
Artur
ZZR 1200
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 19:56:30 - sowa
> Widocznie dużo na kole latasz ;-)
chyba po fajki ;)
komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 20:00:44 - AZ
>> Widocznie dużo na kole latasz ;-)
>
> chyba po fajki ;)
> komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
>
To w takim razie zamulasz :P
--
Artur
ZZR 1200
Re: co po PR2CV?
2012-05-15 20:12:35 - sowa
> To w takim razie zamulasz :P
bo ja to Panie mientka faja z internetu jestem
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-17 17:55:31 - Kefir
> W dniu 2012-05-15 20:00, AZ pisze:
>
> > To w takim razie zamulasz :P
>
> bo ja to Panie mientka faja z internetu jestem
Powiedz cos, czego jeszcze nie wiemy ;)
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)
Re: co po PR2CV?
2012-05-17 22:19:26 - doktorski
> komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika.
pzdr, dr
14/525/400
Re: co po PR2CV?
2012-05-17 23:03:58 - AZ
>> komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
> Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika.
>
Dobrze, że nie głowicę ;-)
--
Artur
ZZR 1200
Re: co po PR2CV?
2012-05-17 23:11:51 - Kuczu
> On 05/17/2012 10:19 PM, doktorski wrote:
>>> komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
>> Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo
>> dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma
>> przytarty blok silnika.
>>
> Dobrze, że nie głowicę ;-)
>
Najlepsi przycieraja wlew paliwa
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Re: co po PR2CV?
2012-05-18 09:39:27 - Kamil Nowak 'Amil'
> Najlepsi przycieraja wlew paliwa
Wlasnie, jakie lac paliwo do motura w ktorym wczesniej bylo tylko U95?
Mozna lac 98? Nie rozszczelni to gaznika?
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
sprzedam nerke
Re: co po PR2CV?
2012-05-18 09:48:29 - AZ
> Kuczu napisał(a):
>> Najlepsi przycieraja wlew paliwa
>
> Wlasnie, jakie lac paliwo do motura w ktorym wczesniej bylo tylko U95?
> Mozna lac 98? Nie rozszczelni to gaznika?
>
Hmmm... ja bym Cipo lecił kolego żebyś to przejściowo robił i wlewał za
każdym tankowaniem coraz więcej 98.
--
Artur
ZZR 1200
Re: co po PR2CV?
2012-05-20 14:41:03 - sowa
> ...gum wez sobie PP2CT...
> ...a trzymaja tak...
trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
znakiem polecasz w ciemno?;)
i, ze bedzie pan zadowolony?
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 08:37:10 - Piotr Klimek
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> ...gum wez sobie PP2CT...
>> ...a trzymaja tak...
>
> trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
> znakiem polecasz w ciemno?;)
> i, ze bedzie pan zadowolony?
Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
trzeci komplet.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
bikepics.com/members/piko/
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 15:10:48 - kakmar
> Dnia (Sun, 20 May 2012 14:41:03 +0200) ktos podajacy sie za sowa
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>
>>> ...gum wez sobie PP2CT...
>>> ...a trzymaja tak...
>>
>> trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
>> znakiem polecasz w ciemno?;)
>> i, ze bedzie pan zadowolony?
>
> Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
> trzeci komplet.
>
PP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi
pasują. Tyle że dawno już nie sprawdzałem możliwości konkurencji,
więc mogło się sporo pozmieniać. Ogólnie trzymają na tyle dobrze,
że jeżdżąc prawie codziennie po mieście nie szukam alternatyw.
--
kakmaragmaildotcom
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 15:26:14 - Piotr Klimek
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>>> ...gum wez sobie PP2CT...
>>>> ...a trzymaja tak...
>>>
>>> trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
>>> znakiem polecasz w ciemno?;)
>>> i, ze bedzie pan zadowolony?
>>
>> Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
>> trzeci komplet.
>>
> PP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi
> pasują. Tyle że dawno już nie sprawdzałem możliwości konkurencji,
> więc mogło się sporo pozmieniać. Ogólnie trzymają na tyle dobrze,
> że jeżdżąc prawie codziennie po mieście nie szukam alternatyw.
Jak kiedyś będę miał okazję pojeździć po mokrym torze (na czym mi prawdę
mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho) to zdam relacje z
zachowania na mokrym.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
bikepics.com/members/piko/
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 15:40:15 - duddits
> na czym mi prawdę
> mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho
A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej ogarnąć doświadczając ich
przy mniejszych prędkościach.
W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
wiedza przyda się kiedy sucho.
--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 15:48:29 - Piotr Klimek
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> na czym mi prawdę
>> mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho
>
> A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej ogarnąć doświadczając ich
> przy mniejszych prędkościach.
Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
pitbikeracing.pl/page5.php
Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
dużym torze.
> W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
> torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
> wiedza przyda się kiedy sucho.
Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
bikepics.com/members/piko/
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 15:54:30 - duddits
> Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
> pitbikeracing.pl/page5.php
> Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
> Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
> w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
> dużym torze.
To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
wcale niestraszne.
>> W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
>> torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
>> wiedza przyda się kiedy sucho.
>
> Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)
A ja wolę być odpowiednio ubrany ;)
--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 15:59:27 - Piotr Klimek
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
>> pitbikeracing.pl/page5.php
>> Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
>> Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
>> w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
>> dużym torze.
>
> To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
> obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
> wcale niestraszne.
Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
wybieram to drugie po prostu.
>>> W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
>>> torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
>>> wiedza przyda się kiedy sucho.
>>
>> Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)
>
> A ja wolę być odpowiednio ubrany ;)
Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
bikepics.com/members/piko/
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 16:05:32 - duddits
> Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
> wybieram to drugie po prostu.
Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :)
> Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.
No ja też nie, choć pewnie można :)
--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 16:05:59 - duddits
> Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
> wybieram to drugie po prostu.
Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :)
> Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.
No ja też nie, choć pewnie można :)
--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 16:06:35 - duddits
> Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
> wybieram to drugie po prostu.
Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :)
> Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.
No ja też nie, choć pewnie można :)
--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja
Re: co po PR2CV?
2012-05-21 16:01:34 - AZ
>
> To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
> obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
> wcale niestraszne.
>
A czasem warto sobie poodkręcać i nauczyć się opanowywać uślizgi tyłu i
np przy dojazdach do świateł poćwiczyć uślizgi przodu przy małych
prędkościach i nauczyć się szybko odpuszczać - przydaje się przy
uślizgach przodu przy większych prędkościach które często gęsto kończą
się szlifem.
--
Artur
ZZR 1200
Re: co po PR2CV?
2012-05-22 14:45:16 - sowa
> w bardzo dobrych cenach (kolo tysia)
znalazlem za 954pln,
ale pogrzebie jeszcze ;)
--
sowa czyHa
Re: co po PR2CV?
2012-05-23 00:45:59 - Viking
> W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze:
>> w bardzo dobrych cenach (kolo tysia)
>
> znalazlem za 954pln,
> ale pogrzebie jeszcze ;)
>
>
Tu brałem dopiero co :
ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl ja jednak tym razem wziąłem PR2.
Miąłem D. sportmax i nie raptem 7 tys. wytrzymała;/
Póki co docieram kiedy tylko mogę.. i no cóż PR2 na suchym daje rade
zajebiście, na mokrym jeszcze nie sprawdzałem.
--
z Komsomolskim Czuwaj :)
Tomek
Four wheels move the body, two wheels move the soul..
XX' Czarnula
Re: co po PR2CV?
2012-05-23 13:59:35 - doktorski
> ale pogrzebie jeszcze ;)
Bede mial 2 dniowe potorowki jak wroce z Brna. Dla Ciebie w sam raz, polatasz jeszcze ze 30 kkm :). Wbrew pozorom 14 nie rozrywa na torze cywilnych opon. No i cena bedzie odpowiednia :)
Jakbyco to na priva.
pzdr, dr
14/525/400