Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

Ivam Data ostatniej zmiany: 2012-07-21 23:17:40

Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-21 17:28:40 - Ivam

Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie spowoduje, ze
nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?

Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
trzymaja wymiarow napisanych na plytce).


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo




Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-21 17:34:42 - Kuczu

W dniu 2012-07-21 17:28, Ivam pisze:
> Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie

tak

> spowoduje, ze nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?

nie


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-21 17:46:01 - Kuba (aka cita)


Użytkownik Ivam napisał w wiadomości
news:juehra$d9m$1@inews.gazeta.pl...
> Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie spowoduje,
> ze nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?
>
> Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
> trzymaja wymiarow napisanych na plytce).

utwardzane tak, ale wg mnie są za cienkie, zeby byly utwardzane
powierchniowo, wiec ich twartość będzie równa w całym przekroju.

No chyba, ze mnie ktoś poprawi.

ps. a jakie kupić? Do mojego np. pasują oryginały od Forda.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3




Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-21 17:49:22 - Kuczu

W dniu 2012-07-21 17:46, Kuba (aka cita) pisze:

> utwardzane tak, ale wg mnie są za cienkie, zeby byly utwardzane
> powierchniowo, wiec ich twartość będzie równa w całym przekroju.
>

tak


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-21 18:03:16 - Ivam

Użytkownik Kuczu napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:juej0a$hue$1@inews.gazeta.pl...
> tak

:) No i fajnie. Teraz pytanie z serii - jak ten typ ma:

FZS 600 - luzy raczej sie powiekszaja czy raczej pomniejszaja w tej
maszynie? Gdzies mi sie obilo, ze raczej powiekszaja, a mam na warsztacie
pacjenta z minimalnymi luzami (wlasciwie wszystkie) i prawie wszystkie
plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te
0,05mm) czy olac i zostawic minimum?


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo




Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-21 23:15:54 - AZ

On 2012-07-21, Ivam wrote:
>
>:) No i fajnie. Teraz pytanie z serii - jak ten typ ma:
>
> FZS 600 - luzy raczej sie powiekszaja czy raczej pomniejszaja w tej
> maszynie? Gdzies mi sie obilo, ze raczej powiekszaja, a mam na warsztacie
> pacjenta z minimalnymi luzami (wlasciwie wszystkie) i prawie wszystkie
> plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te
> 0,05mm) czy olac i zostawic minimum?
>
Jest w normie? Jak jest to zostaw.

--
Artur
ZZR 1200



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 08:46:34 - Ivam

Użytkownik AZ napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:juf668$jd8$1@node1.news.atman.pl...
> Jest w normie? Jak jest to zostaw.

Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale
luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na
jesien kolesia zawolam i tyle.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo




Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 10:37:59 - AZ

On 2012-07-22, Ivam wrote:
>> Jest w normie? Jak jest to zostaw.
>
> Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale
> luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na
> jesien kolesia zawolam i tyle.
>
Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

--
Artur
ZZR 1200



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 10:43:03 - Kuczu

W dniu 2012-07-22 10:37, AZ pisze:

> Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
> na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 10:51:36 - AZ

On 2012-07-22, Kuczu wrote:
>> Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
>> na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)
>
> Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2
>
No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
sie powieksza, czy kasuje i jak szybko. Np. w KHI przewaznie sie powieksza,
u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza
a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.

--
Artur
ZZR 1200



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 11:10:05 - Kuczu

W dniu 2012-07-22 10:51, AZ pisze:
> On 2012-07-22, Kuczu wrote:
>>> Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
>>> na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)
>>
>> Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2
>>
> No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
> sie powieksza, czy kasuje i jak szybko. Np. w KHI przewaznie sie powieksza,
> u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza
> a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.
>

Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
nie 0,25

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 11:12:59 - AZ

On 2012-07-22, Kuczu wrote:
>
> Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
> nie 0,25
>
Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniej
0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.

--
Artur
ZZR 1200



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 11:19:10 - Kuczu

W dniu 2012-07-22 11:12, AZ pisze:
> On 2012-07-22, Kuczu wrote:
>>
>> Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
>> nie 0,25
>>
> Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniej
> 0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.
>

Czyli listki 0.20 i 0.15. Wiecej nie potrzeba

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-22 12:32:35 - Ivam

Użytkownik AZ napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jugeun$tc0$2@node2.news.atman.pl...
> No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
> sie powieksza,

No wlasnie o to mi chodzi - czy fazery/t-koty maja tak, ze sie powieksza,
czy maja tak, ze sie kasuje. Jak sie powieksza to mam w d... ruszac, a jak
sie kasuje to by wypadalo ruszyc. Wydech ma byc 0,2-0,3 a listek 0,2 wchodzi
bardzo ciezko. Listek 0,18 wchodzi luzno.

> Np. w KHI przewaznie sie powieksza,

Ja odkad zrobilem glowice to stoja jak zamurowane.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo




Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

2012-07-21 23:17:40 - AZ

On 2012-07-21, Ivam wrote:
>
> Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
> trzymaja wymiarow napisanych na plytce).
>
Obojetne. Ja tam daje co maja, hot camsy albo te z Larssona. W tych i tych
wymiar napisany na plytce mozna se w dupe wsadzic. +/- 0,05 to norma.

--
Artur
ZZR 1200



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS