|
|
|
|
|
|
|
Dawny budynek TAI zostanie sprzedany? Szef TVP nie ma wątpliwości
Kanał TVP Info i programy informacyjne TVP od grudnia nie są nadawane z siedziby Telewizyjnej Agencji Informacyjnej przy placu Powstańców Warszawy. W mediach pojawiły się przypuszczenia, że siedziba TAI może zostać sprzedana. - Absolutnie nie idzie na sprzedaż, na plac Powstańców przeniosą się wszystkie cztery zagraniczne kanały - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP. więcej
|
Kayah wraca do TVP. ,,Muzyka na dobry wieczór" nowością Dwójki
TVP2 w wiosennej ramówce umieści program ,,Muzyka na dobry wieczór". Będzie to cykl monograficznych koncertów, w których wystąpią polskiej sceny muzycznej. Gwiazdą pierwszego koncertu będzie Kayah - będzie to jej pierwszy występ w TVP od wielu lat. więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" mocno straciło widzów po wymianie gospodarzy
Magazyn ,,Pytanie na śniadanie" po ponad miesiącu emisji po wymianie prowadzących śledzi 345 tys. widzów. Program ma o 108 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej i o 38 tys. widzów mniej niż w tygodniach poprzedzających zmiany - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Reaktywacja TVP World przesunięta. Będą trzy pasma na żywo
Telewizja Polska przygotowuje się do reaktywacji kanału TVP World. Ponowny start stacji nie nastąpi jednak w poniedziałek 26 listopada br. jak wcześniej planowano. Przedłużają się bowiem prace związane z adaptacją dotychczasowego studia ,,Panoramy", do którego przenieść ma się kanał. więcej
|
Sieci kablowe i platformy cyfrowe stracą 11 mln abonentów
Serwisy streamingowe będą dalej prowadzić do rozwiązywania umów z tradycyjnymi operatorami płatnej telewizji. Z prognozy Digital TV Research wynika, ze do 2029 roku sieci kablowe i platformy cyfrowe w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie stracą 11 mln klientów. więcej
|
Kolejny dziennikarz Polsat News przechodzi do TVP Info
Po ponad trzech latach z Grupą Polsat Plus rozstał się Bryan Kasprzyk. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl będzie reporterem i prezenterem TVP Info. Zadebiutuje 2 marca br. Z Telewizją Polską dziennikarz był już związany w latach 2017-2021. więcej
|
Czeski serwis streamingowy ma m.in. w Polsce 100 tys. subskrybentów
Firma goNET z Ostrawy poinformowała, że przekroczyła liczbę 100 tys. płacących subskrybentów na pięciu rynkach. Jej serwisy streamingowe pod nazwami Lepší.TV i goNET.tv działają na rynku czeskim, słowackim, polskim, chorwackim i ukraińskim. więcej
|
Wraca "Magazyn Ekspresu Reporterów". Zyska zupełnie nowe pasmo emisji
"Magazyn Ekspresu Reporterów" wróci na antenę TVP1 w połowie marca br. Prowadzony przez Michała Olszańskiego program ma być nadawany w niedzielne wieczory po "Sanatorium miłości". W przeszłości emitowano go w dni powszednie. więcej
|
Nowe prowadzące ,,Express Republiki"
Do grona gospodarzy ,,Express Republiki", nowego serwisu informacyjnego Telewizji Republika, dołączyły Emilia Wierzbicki i Sylwia Krasnodębska. Większość wydań programu prowadzi Rafał Patyra. więcej
|
Wieloletni dziennikarz TVP był ciężko ranny. ,,Dziękuję za drugie życie"
Na początku lutego wieloletni dziennikarz Telewizji Polskiej Bartek Jakubowski został potrącony przez samochód. Był w ciężkim stanie, a jego bliscy apelowali o oddawanie krwi. Teraz Jakubowski czuje się już i lepiej i przesłał Wirtualnemedia.pl podziękowanie dla osób, które pomogły w ocaleniu mu życia. więcej
|
Nie tylko ,,Jeden dzień". Najpierw był film, a potem serial
,,Jeden dzień" od dnia premiery na Netfliksie bije rekordy popularności, utrzymując się na pierwszym miejscu Top 10 dla seriali anglojęzycznych. ,,Jeden dzień" inspirowany jest powieścią Davida Nichollsa, ale zanim powstał serial, już w 2011 zadebiutował film z Anne Hathaway i Jimem Sturgessem w rolach głównych. Zapraszamy na przegląd seriali, które zaczęły się od filmu. więcej
|
Co dalej z Magdaleną Ogórek? "Nie wiem czy wrócę do mediów"
- Cały czas zastanawiam się, czy w ogóle wrócę do mediów. Nie wiem tego na ten moment - mówi dziennikarka Magdalena Ogórek, pytana przez nas o plany zawodowe. więcej
|
Scenarzysta ,,Morderczyń": Są historie tylko do streamingu, a są atrakcyjne dla widzów telewizji
Z Wiktorem Piątkowskim, scenarzystą ,,Morderczyń", rozmawiamy o polskich serialach kryminalnych, ich znaczeniu dla widza, wprowadzaniu realistycznych bohaterek i odważnych komediach. Pytamy również, czy powstanie drugi sezon ,,Morderczyń"? więcej
|
Koniec ,,Ocalonych"? TVP nie rozmawia z Porzezińskim
Program ,,Ocaleni" prowadzony przez Rafała Porzezińskiego od połowy marca nie będzie już emitowany w TVP1. Nowe władze Telewizji Polskiej nie zaproponowały jak dotąd Porzezińskiemu kontynuacji cyklu. więcej
|
Ile trzeba zapłacić za reklamę w TVN24?
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym kanału TVN24 najdroższy spot kosztuje niecałe 9 tys. zł. Dla porównania - w Polsat News najwyższa cena wynosi 4200 zł. więcej
|
,,Rock Rachon" w TV Republika ogląda 38 tys. widzów
Po ponad miesiącu emisji wieczorny program ,,Rock Rachon" na antenie Telewizji Republika ogląda średnio 38 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Szef ,,19.30": to nie ,,Fakty bis", staramy się być chwilami nudni
Paweł Płuska, wicedyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, uważa, że to dobrze, że nowy program informacyjny ,,19.30", jest oceniany przez niektórych jako nudny. - Mój widz nie chce informacji podawanych w bardzo szybki sposób, jak robią to ,,Fakty" TVN. Więc to nie są na pewno ,,Fakty bis", to nie jest TVN 2 - zapewnia. więcej
|
Platforma cyfrowa likwiduje 5 kanałów filmowych
11 kwietnia dojdzie do rewolucyjnych zmian w ofercie platformy cyfrowej Sky Deutschland. Zlikwidowanych zostanie 5 stacji o profilu filmowym. Do ,,odchudzonego" portfolio dołączy jedna nowość. więcej
|
Zmarł dziennikarz TVP Sport Leszek Jarosz
Nie żyje Leszek Jarosz, dziennikarz sportowy zajmujący się głównie piłką nożną. Był związana z polską sekcją BBC i TV Sport. Miał 56 lat. więcej
|
Kanał TVP Info na YouTube notuje spadki wyświetleń po powrocie
9 stycznia br. informowaliśmy, że nowe władze TVP Info doprowadziły do usunięcia youtubego kanału stacji, którym przez długi czas zarządzały osoby z jej poprzedniego zespołu. więcej
|
,,Express Republiki" hitem TV Republika
Emitowany w TV Republika nowy informacyjny serwis ,,Express Republiki" z Rafałem Patyrą w roli gospodarza po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 425 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Edyta Lewandowska cały czas w TVP. Jakie ma plany?
Edyta Lewandowska, prezenterka głównego wydania "Wiadomości", zniknęła z anteny w grudniu, kiedy pojawiły się nowe władze Telewizji Polskiej. Jak dziennikarka ujawniła portalowi Wirtualnemedia.pl, formalnie nadal jest związana umową z TVP. - Czekam na rozwiązanie umowy z Telewizją Polską, dopiero wtedy będę się zastanawiała nad przyszłością zawodową - powiedziała nam Edyta Lewandowska. więcej
|
Nowe oprogramowanie dekoderów Polsat Box. Można dodać dysk twardy
Polsat Box zaczął rozsyłać na dekodery Polsat Box 4K aktualizację oprogramowania. Dzięki nowemu softowi możliwa jest obsługa dysków twardych. Na razie nie wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami klientów, a platforma cyfrowa nie wprowadziła do sprzedaży dysków o dużej pojemności. Abonenci mogą skorzystać tylko z własnych dysków. więcej
|
TVP w likwidacji, a kupuje prawa do transmisji meczów Ekstraklasy. Jak to możliwe?
Telewizja Polska nabyła prawa do pokazywania niektórych spotkań PKO BP Ekstraklasy. Część czytelników Wirtualnemedia.pl pyta, jak to możliwe, że TVP będąca w stanie likwidacji może zawierać takie umowy. Zapytaliśmy o to prawników. więcej
|
Scenarzysta ,,Informacji zwrotnej" i ,,Klangoru": Drugi sezon ,,Klangoru" to historia o współczesnym macierzyństwie i toksycznej męskości
Z Kacprem Wysockim, autorem scenariuszy do głośnych rodzimych seriali, jak ,,Informacja zwrotna" i ,,Klangor" rozmawiamy o tym, jak rozwija się polski rynek produkcji premium, co pisze się łatwiej - komedię, czy dramat, a także o najciekawszych polskich tytułach ostatnich lat. Za scenariusz do serialu ,,Informacja zwrotna", nasz rozmówca nominowany jest do nagrody Gildii Scenarzystów Polskich. więcej
|
Trzy dodatkowe kanały na transponderach satelitarnych TVN
Na transponderach TVN Warner. Bros Discovery pojawiły się duble polskojęzycznych stacji Cartoon Network, Cartoonito i Warner TV. Dotychczas odbiór tych kanałów był możliwy dzięki emisji z pojemności satelitarnej wynajmowanej od platformy cyfrowej Polsat Box. więcej
|
100 tys. domostw bez pirackich usług IPTV. Nowe narzędzie uderza w legalnych widzów
Od początku lutego we Włoszech działa Piracy Shield, system do walki z pirackimi streamami. Według szacunków włoskiego Urzędu ds. Komunikacji (AgCom) narzędzie zapobiegło nielegalnemu dostępowi do treści premium w ponad 100 tys. gospodarstw domowych. System wymaga dopracowania, bo spowodował problemy techniczne dla legalnych odbiorców. więcej
|
Właściciel TVN dalej pod kreską. Spadek w telewizji, bliżej 100 mln klientów streamingu
W zeszłym kwartale Warner Bros. Discovery przy spadku przychodów o 7 proc. zmniejszył stratę netto do 400 mln dolarów. Wzrosty osiągnął jedynie w segmencie streamingowym, w którym zyskał prze kwartał 1,8 mln subskrybentów. więcej
|
,,Detektyw" HBO Max z szybkim zamówieniem na piąty sezon
Za nami finał czwartego sezonu ,,Detektywa", który spotkał się z dużą krytyką twórcy formatu, czyli Nica Pizzolatto. Widać wyraźnie, że twórca pierwszych sezonów nie akceptuje tego, że nad serialem pracuje nowa showrunnerka, nie szczędził krytycznych opinii pod jej adresem. Tym bardziej zaskakujące jest, że HBO tak szybko zamówiło kolejny sezon. Wpływ na to miała przede wszystkim świetna oglądalność czwartego sezonu. więcej
|
Marcin Feddek nadal poza Polsat Sport. Ma przejść do TVP
Dziennikarz piłkarski Marcin Feddek nadal nie wrócił do komentowania meczów na antenach Polsat Sport. Według nieoficjalnych doniesień może przejść do redakcji sportowej Telewizji Polskiej. więcej
|
Dotrzyj do 60 % mieszkańców Mazowsza dzięki reklamie na warszawskich wiatach z oferty Warexpo Spółka Warexpo rozpoczęła sprzedaż nowego produktu – szerokiej sieci powierzchni reklamowych na warszawskich wiatach przystankowych. Tym samym spółka staje się trzecim graczem na rynku stołecznej reklamy zewnętrznej, który oferuje ten typ nośników. Pierwsi klienci chcący komunikować się z odbiorcami, także w dzielnicach poza centrum Warszawy, mogą już rezerwować nośniki. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odwołano dyrektora Polskiego Radia Chopin
Prof. Marcin Gmys został odwołany ze stanowiska dyrektora Polskiego Radia Chopin. Szefem stacji został Piotr Matwiejczuk, od kilku dni wicedyrektor radiowej Trójki. więcej
|
|
Robert Mazurek zawiesił swoje konto na X
Konto Roberta Mazurka na X ,,wina Mazurka" nie istnieje. Dziennikarz tłumaczy, że zawiesił je tymczasowo ,,bez żadnych powodów i bez żadnego trybu". więcej
|
|
Były dziennikarz TVN w radiowej Trójce
Na antenie III Programu Polskiego Radia zadebiutował Wojciech Zawioła, wcześniej przez wiele lat związany z redakcją sportową TVN. Rozmawia o stałej współpracy ze stacją. więcej
|
|
Felietonista ,,Sieci" traci audycję w radiowej Jedynce
Z ramówki radiowej Jedynki znika audycja ,,Wieczór z Historią" przygotowywana i prowadzona przez muzyka Lecha Makowieckiego, który jako publicysta współpracuje z tygodnikiem ,,Sieci". więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Ceny biletów do kin w górę. Branża wraca do frekwencji sprzed pandemii
- Widzowie oczekują od kin lepszych doznań, jeszcze wyższego standardu projekcji - a to też oczywiście wymaga nakładów finansowych. Dlatego sądzę, że możemy w tym roku spodziewać się wzrostów cen biletów, które, podkreślam, w ostatnich latach były na stabilnym poziomie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Spisz, prezes zarządu Multikino Multimedia. więcej
|
Kategoria energetyków przeszła rewolucję. "To niezwykle wymagająca komunikacyjnie grupa napojów"
Z danych Nielsen IQ wynika, że Polacy piją coraz więcej napojów energetycznych. W ub.r. sprzedano ich 387 mln litrów. - Kategoria przeszła w ostatnich latach prawdziwą rewolucję. I to rewolucję, którą mocno widać było też w liczbach i portfelach producentów. Zmieniło się wszystko. Postrzeganie kategorii, rozmiar półki, portfolio marek i wariantów i przede wszystkim - grupa docelowa. Napoje energetyczne z produktu typowo funkcjonalnego, kojarzonego z potrzebą koncentracji, pobudzenia np. przy wyczerpującej pracy, wysiłku fizycznym czy psychicznym stały się lifestylowym wyborem. Ulubioną codzienną używką pokolenia Z - podkreśla Anna Rzeźnik z CPC Brand Consulting. więcej
|
Nestlé zwiększa budżet marketingowy o połowę
Gigant spożywczy Nestlé w tym roku wyda na marketing o 50 proc. większą sumę niż w 2023 - powiedziała w podcaście IAA Power Hour Jolanta Borowska, head of marketing & consumer communication w Nestlé CEE. więcej
|
Lidl zarzuca Biedronce nieuczciwą konkurencję. Jej plakaty ma zająć komornik
Sieć dyskontów Lidl nie zgadza się z hasłem ,,Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl", która pojawiło się na billboardach konkurencyjnej Biedronki. Niemiecki gigant uzyskał w sądzie zabezpieczenie powództwa - zgodnie z nim komornik ma zająć plakaty portugalskiej sieci. więcej
|
Lay's Max i Doritos w gronie klientów Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo. W jej ramach przygotuje działania kampanijne dla marek Lay's Max i Doritos. więcej
|
12 mld zł na reklamy. Internet urósł trzy razy mocniej od telewizji
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 7 proc. do 1,96 mld zł - szacuje Publicis Groupe. W internecie wydatki wzrosły o 8,6 proc., a w telewizji o 3,3 proc. Jeszcze wyższą dynamikę osiągnęły kina, outdoor i radio. więcej
|
Van Pur dalej z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, firma Van Pur, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją. więcej
|
MullenLowe Warsaw z kampanią Canesten na sześciu europejskich rynkach
Toczy się kampania reklamowa autorstwa agencji MullenLowe Warsaw dla produktu o nazwie CanestenPlus firmy Bayer. Działania realizowane są na Węgrzech, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Bośni i Hercegowinie. więcej
|
Śpiewak skarży do UOKiK sieci handlowe za sprzedaż wódki ,,poniżej kosztów produkcji"
Aktywista Jan Śpiewak złożył do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zawiadomienie na sieci handlowe Lidl, Biedronka i Kaufland. Chodzi o promocje na alkohol. ,,Sprzedaż wódki poniżej kosztów produkcji, a nawet poniżej kosztów akcyzy. Nie ma przyzwolenia na rozpijanie Polaków i łamanie prawa!" - napisał Śpiewak. Kaufland przyznał, że doszło do pomyłki. więcej
|
Fundacja Słonie na Balkonie ze spotem o zdrowiu psychicznym dzieci
Agencja DDB Warszawa przygotowała dla Fundacji Słonie na Balkonie nowy spot. Zwrócono w nim uwagę na zdrowie psychiczne dzieci. więcej
|
Mini Pepsi w podeszwie buta
Podczas Weekendu Gwiazd NBA 2024 legendarny koszykarz Shaquille O'Neal zadebiutował w wyjątkowych tenisówkach Reebok z motywem Pepsi. Ich atrakcją jest specjalne wgłębienie w podeszwie, w które można włożyć puszkę napoju gazowanego Pepsi Mini. więcej
|
Ile trzeba zapłacić za reklamę w TVN24?
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym kanału TVN24 najdroższy spot kosztuje niecałe 9 tys. zł. Dla porównania - w Polsat News najwyższa cena wynosi 4200 zł. więcej
|
Answear.LAB chce wpisania słowa "siostrzeństwo" do słowników
W ramach startującej właśnie akcji "Dajemy słowo: siostrzeństwo" , firma Answear.LAB, wspólnie z czołowymi mediami i twórcami, dąży do wpisania słowa _siostrzeństwo_ do słowników współczesnej polszczyzny. więcej
|
Krzysztof Tarczyński dyrektorem generalnym Whirlpool Corporation
Stanowisko dyrektora generalnego Whirlpool Corporation na Polskę i kraje bałtyckie objął Krzysztof Tarczyński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży w Whirlpool Polska. więcej
|
Bombay Sapphire z nową kampanią ,,Zanurz się w kreatywności"
Marka ginu Bombay Sapphire w ramach kampanii ,,Zanurz się w kreatywności" nawiązała współprace z 6 artystami - Filipem ,,Rybskie" Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu. więcej
|
Gabi Drzewiecka reklamuje markę Technics
Marka Technics, słynąca z produkcji sprzętu audio, nawiązała współpracę ambasadorską z dziennikarką Gabi Drzewiecką. więcej
|
GPD Agency & Film Studio z nową kampanią reklamową dla marki Proste Historie
Właśnie wystartowała kampania reklamowa przygotowana dla marki Proste Historie, należącej do firmy Iglotex. Komunikację przygotowało GPD Agency & Film Studio. więcej
|
,,Easter OOH MAX" - nowy pakiet reklamowy od Braughman Group Media Braughman Group Media przedstawia nowy, zasięgowy pakiet reklamowy ,,Easter OOH MAX". To innowacyjne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami we wzmożonym okresie zakupowym przed Świętami Wielkanocnymi. Spektakularny Wielki Format, Digital OOH, Traffic Boardy, Highway OOH oraz Murale to kluczowe elementy tego spersonalizowanego podejścia, opartego na selektywnym doborze mediów OOH z Portfolio Braughman. materiał reklamowywięcej |
|
|
Zwolniony cały dział korekty "Gazety Wyborczej"
W ramach zwolnień grupowych Agora zwolniła dział korekty ,,Gazety Wyborczej". Jak przekazało nam biuro prasowe spółki, odtąd poprawnością językową mają zajmować się redaktorzy ,,wspomagani rozwiązaniami technologicznymi". więcej
|
Zarząd Polska Press odwołany
Z zarządu Polska Press zostali odwołani wszyscy członkowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od ponad trzech lat właścicielem wydawnictwa jest Orlen. więcej
|
Polska Press na giełdzie? ,,Nie wierzę. Mało atrakcyjne aktywo dla inwestorów"
Pojawiają się kolejne scenariusze dotyczące przyszłości Polska Press. Według nieoficjalnych informacji, właściciel spółki, Orlen, może chcieć ją sprzedać. Jako potencjalni kupcy wymieniane są największe grupy medialne w Polsce. Inna opcja to wprowadzenie spółki na giełdę. Nasi rozmówcy pozostają jednak sceptyczni. więcej
|
,,Polityka" najchętniej kupowana w IV kwartale, ,,Newsweek Polska" wyprzedził ,,Gościa Niedzielnego"
Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w czwartym kwartale 2023 roku była ,,Polityka". Największym wzrostem pochwalić się mógł ,,Newsweek Polska", który wyprzedził ,,Gościa Niedzielnego". Katolicki tytuł z kolei zanotował największy spadek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
,,Gazeta Pomorska" najchętniej kupowana w 2023 roku, ,,Polska Metropolia Warszawska" na czele e-wydań
Wśród dzienników regionalnych i lokalnych w 2023 roku najchętniej kupowana była ,,Gazeta Pomorska", a na czele e-wydań znalazła się ,,Polska Metropolia Warszawska" - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
11 razy mniej materiałów w mediach o wojnie w Ukrainie. ,,Po newsach czas na pogłębianie tematów"
W polskich mediach tradycyjnych, internetowych i portalach społecznościowych ukazało się w ubiegłym roku ponad 5 mln 800 tys. materiałów dziennikarskich i wzmianek na temat wojny w Ukrainie. Rok wcześniej 64 mln. - Media rządzą się takim prawem, że jeżeli nic się nie zmieniło to nie ma tematu, a front się ustabilizował w listopadzie 2022 roku - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Potocki z "Dziennika Gazety Prawnej" i zaznacza, że mniejsza liczba publikacji przełożyła się na wzrost ich poziomu. więcej
|
Naczelny Kyiv Post: mieszkańcy Kijowa nie chcą ustępstw wobec Rosji i pokoju na jej warunkach
W Kijowie bardzo niewiele osób mówi o ustępstwach wobec Rosji i pokoju na jej warunkach, jednocześnie mieszkańcy obawiają się, jaką formę przybierze mobilizacja na wojnę - mówi PAP redaktor naczelny serwisu Kyiv Post, ekspert ds. ukraińskich Bohdan Nahajło. więcej
|
|
|
Zadośćuczynienie za negatywną opinię w internecie. Jest decyzja sądu
Na stronach Sądu Najwyższego dostępne jest już pisemne uzasadnienie uchwały, w której uznano, że firma może domagać się finansowego zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych od osoby prywatnej, która zamieściła na jej temat krzywdzącą opinię np. w internecie. więcej
|
Stanowski o podważaniu badań oglądalności tv, bukmacherce i zapraszaniu Grzegorza Brauna
Krzysztof Stanowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiedział m.in. o zapraszaniu Grzegorza Brauna czy innych kontrowersyjnych postaci do Kanału Zero, obecności kobiet czy Człowieka Wargi w kanale oraz dlaczego podważa badania oglądalności telewizji. więcej
|
Mniej polskich internautów na Instagramie i TikToku. Zyskują Facebook i Reddit
Facebook w styczniu osiągnął wzrost odwiedzalności, przyciągał każdego polskiego użytkownika średnio na prawie 16 godzin. Spadki liczby odwiedzających zanotowały natomiast Instagram i TikTok, na tym drugim internauta spędzał przeciętnie niemal 18 godzin. Z polskich platform w czołówce jest jedynie Wykop. więcej
|
Bartłomiej Graczak uruchomił zbiórkę na swój PRZEkanał
Kanał youtube'owy byłego dziennikarza TVP Info Bartłomieja Graczaka będzie działał od najbliższego piątku pod nazwą RZEkanał. Dziennikarz założył na Patronite zbiórkę na jego działalność. więcej
|
Google testuje usunięcie zakładki Wiadomości
Google testuje usunięcie zakładki News/Wiadomości z wyników wyszukiwania. więcej
|
Co w marcu obejrzymy na Netfliksie? Lista filmów i seriali
W ofercie platformy Netflix pojawi się kolejny kultowy serial. Niedawno do biblioteki giganta streamingu trafił ,,Doktor House", a tym razem widzowie tęskniący za pewnym analitykiem krwi z Miami, będą mogli obejrzeć wszystkie sezony jego przygód. Mowa oczywiście o serialu ,,Dexter". Poza nim, na Netfliksie pojawi się też ,,Detektyw Monk". Wygląda na to, że serwis zaprasza swoich subskrybentów w nostalgiczną podróż do przeszłości. więcej
|
Reklamy w streamingu przynoszą zyski, ale część osób przez nie rezygnuje
W związku z wprowadzeniem reklam do Amazon Prime Video, firma Bango przeprowadziła badanie wśród amerykańskich subskrybentów serwisów streamingowych. Wynika z niego, że 36 proc. badanych płaci za nieoglądanie spotów. 31 proc. ankietowanych z powodu zaoferowania reklam zrezygnowało z co najmniej jednej usługi. więcej
|
,,Oppenheimer" triumfuje na gali rozdania nagród Amerykańskiej Gildii Aktorów
Podczas 30. ceremonii wręczenia nagród Amerykańskiej Gildii Aktorów (Screen Actors Guild - SAG), największy sukces odniósł film Christophera Nolana ,,Oppenheimer". Zwyciężył w kategoriach najlepszy filmowy zespół aktorski i najlepszy aktor w roli głównej oraz drugoplanowej. więcej
|
Marcin Meller dwa razy częściej w Kanale Zero
Marcin Meller poinformował, że program ,,Trzecie śniadanie" w Kanale Zero będzie prowadzić co tydzień, a nie co dwa tygodnie jak dotąd. więcej
|
Kanał Sportowy chce skupić się na sporcie. Borek o Stanowskim: chce utrwalić swój kościół
Dziennikarz sportowy Mateusz Borek przyznał w rozmowie z Radiem Zet, że nie powinien pić na wizji słynnego "barszczyku". Skomentował też plany startowania przez Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich. - Myślę, że Krzysiek nie chciałby być prezydentem. Sądzę, że jest performerem, który na bazie wyborów chce utrwalić swój kościół zbudowany w internecie, chce, żeby poznała go jeszcze większa liczba Polaków - powiedział dziennikarz. więcej
|
Bank Pekao nagradza za polecenie konta w programie ,,Polecam Przekorzystnie" Od teraz klienci Banku Pekao S.A. mogą przystąpić do nowej edycji programu ,,Polecam Przekorzystnie". Każdy klient za skuteczne polecenie jednej osoby, może otrzymać nagrodę w wysokości od 50 do 100 zł, w zależności od tego, jakie konto poleci. Obecna edycja programu potrwa do 15 maja 2024 r. materiał reklamowywięcej |
|
|
ZFPR ma nowy zarząd. Prezeską Katarzyna Życińska
Walne Zgromadzenie Członków Związku Firm Public Relations wybrało nowy zarząd. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W zarządzie znalazły się również Helena Korniejew (partner, Big Picture), Daria Tworek (managing partner, Publicis Consultants), Iga Wilczyńska-Zygadlewicz (public affairs director, Grayling Poland) oraz Agata Zeman (dyrektor zarządzająca, 24/7Communication), które będą pełniły funkcje wiceprezesek. więcej
|
|
|