Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 3 Lipca 2024
 
 
 
Znane wydawnictwo ma nowego właściciela. Kupił je fundusz inwestycyjny
 
Spółka Marquard Media Polska, która była w upadłości, została w końcu sprzedana. Jej nowym właścicielem został fundusz inwestycyjny Venture Capital 2.0., który specjalizuje się w start-upach i tzw. distressed assets. Prezesem spółki jest Tomasz Musiał. więcej
 
 
Będzie wielki remont studia TVN24 i ,,Faktów" TVN
 
TVN Warner Bros. Discovery ruszy w najbliższych tygodniach z remontem newsroomu z którego nadawane są programy kanału TVN24 i ,,Fakty" TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym realizacja programów newsowych grupy przeniesie się m.in. do studiów wirtualnych. więcej
 
 
Liga Mistrzów w Canal+ w jakości 4K? Nadawca odpowiada
 
Choć Canal+ Polska szczegółowo poinformował o planach dotyczących transmisji z Ligi Mistrzów, to w komunikacie zabrakło informacji o dostępności rozgrywek w jakości Ultra HD. - UEFA w tym momencie nie gwarantuje żadnej określonej liczby transmisji w jakości 4K - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy.  więcej
 
 
Była korespondentka Telewizji Polskiej w TV Republika
 
Dominika Ćosić rozpoczęła współpracę z TV Republika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu br. Ćosić po ośmiu latach rozstała się z Telewizją Polską, gdzie pracowała w roli korespondentki w Brukseli.  więcej
 
 
TVP1 umocniła pozycję lidera. TVP Sport przed TV Republika
 
Dzięki transmisji z meczów Euro 2024 telewizyjna Jedynka umocniła pozycję lidera w czerwcu br., a kanał TVP awansował do czołówki najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Trafiła do niej też TV Republika, notująca wzrosty od grudnia ub.r. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Stanowski zerwał kajdany niewolnictwa i psioczy na reklamy w kinach. Bohater jakich mało (felieton) więcej
 
Nie tylko sponsorzy. Jak marki reklamują się z okazji Euro 2024 więcej
 
Odbiorcy mediów nie chcą newsów tworzonych przez AI. "Sztuczna inteligencja nas nie wyręczy" więcej
 
Szef marketingu Exim tours: przyszłość komunikacji biur podróży to personalizacja i automatyzacja więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca Serwisów Internetowych tvn.pl TVN Warner Bros. Discovery
Dokumentalista/ Dokumentalistka News TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Wydawca/ Wydawczyni (Fakt.pl) Ringier Axel Springer
Redaktor / Redaktora Business Insider (sekcja Praca) Ringier Axel Springer
Wydawca / Wydawczyni Przegląd Sportowy Onet Ringier Axel Springer
Redaktor/Redaktorka Działu Tłumaczeń Newsweek.pl Ringier Axel Springer
Redaktor / Redaktora Business Insider Ringier Axel Springer
Redaktor/ Redaktorka News Digital Ekspert - tvn24.pl/biznes TVN Warner Bros. Discovery
Starszy Redaktor/ Redaktorka tvn24.pl TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor/ Redaktorka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer Polska
A&R Manager Def Jam Recordings Poland Universal Music Polska
Wydawca Wideo Fakt Ringier Axel Springer
Reporter/Reporterka - Fakt Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Będzie wielki remont studia TVN24 i ,,Faktów" TVN

TVN Warner Bros. Discovery ruszy w najbliższych tygodniach z remontem newsroomu z którego nadawane są programy kanału TVN24 i ,,Fakty" TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku z tym realizacja programów newsowych grupy przeniesie się m.in. do studiów wirtualnych. więcej

Liga Mistrzów w Canal+ w jakości 4K? Nadawca odpowiada

Choć Canal+ Polska szczegółowo poinformował o planach dotyczących transmisji z Ligi Mistrzów, to w komunikacie zabrakło informacji o dostępności rozgrywek w jakości Ultra HD. - UEFA w tym momencie nie gwarantuje żadnej określonej liczby transmisji w jakości 4K - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy.  więcej

Była korespondentka Telewizji Polskiej w TV Republika

Dominika Ćosić rozpoczęła współpracę z TV Republika - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu br. Ćosić po ośmiu latach rozstała się z Telewizją Polską, gdzie pracowała w roli korespondentki w Brukseli.  więcej

TVP1 umocniła pozycję lidera. TVP Sport przed TV Republika

Dzięki transmisji z meczów Euro 2024 telewizyjna Jedynka umocniła pozycję lidera w czerwcu br., a kanał TVP awansował do czołówki najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce. Trafiła do niej też TV Republika, notująca wzrosty od grudnia ub.r. więcej

Była prezenterka "Wiadomości" i TVP Info w TV Puls. Poprowadzi odświeżony program

TV Puls planuje odświeżenie informacyjno-kulturalnego programu "Taki jest świat", który jest tam emitowany od 15 lat. Na jesieni format powróci, ale z zupełnie nową prowadzącą i zmienionej odsłonie. Do roli gospodyni wybrano Annę Bogusiewicz, która wcześniej pracowała m.in. w "Wiadomościach" TVP.  więcej

TV Republika: prawie cztery razy mniej reklam, ceny spotów w dół

W czerwcu w TV Republika reklamowało się tylko 71 firm i wyemitowano blisko 4 razy mniej reklam niż rok temu. Niższe są też ceny spotów - teraz kosztują połowę tego co w marcu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej

Wniosek w sprawie stacji Wiadomości24 w KRRiT. ,,Byliśmy gotowi uruchomić ją już w grudniu"

Grupa MWE Networks zabiega o zmianę nazwy kanału Zakupy24.TV na Wiadomości24. - Wpłynął wniosek. Będzie rozpatrywany na jednym z najbliższych posiedzeń - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. Michał Winnicki właściciel firmy nie kryje, że stacje chciał uruchomić już w grudniu, kiedy doszło do zmian w TVP. więcej

Canal+ Polska zaczyna sprzedaż pakietów z Ligą Mistrzów

Mecze Ligi Mistrzów abonenci Canal+ Polska będą mogli oglądać dzięki pakietowi Super Sport. Kosztuje 20 zł (z zobowiązaniem) lub 30 zł (bez zobowiązania) miesięcznie. 75 zł kosztuje natomiast paczka Entry+ Canal+ Więcej Sportu z pełną paczką Canal+, Ligą Mistrzów, Eleven Sports i Viaplay Medium.  więcej

InPost zatrudnił byłego dyrektora z Telewizji Polskiej

Były dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski został dyrektorem ds. sponsoringu sportowego w firmie InPost. Wcześniej Szkolnikowski podkreślał, że nie przewiduje powrotu do mediów.  więcej

Pełna lista uczestników nowej edycji "Twoja twarz brzmi znajomo"

W połowie lipca tego roku ruszy realizacja 21. edycji show "Twoja twarz brzmi znajomo", którą jesienią pokaże Polsat. Znana jest pełna lista ośmiu uczestników, którzy wezmą udział w nowej serii programu. więcej

Wraca kultowy serial. Nowe odcinki od września

Od września telewizyjna Czwórka (należąca do Telewizji Polsat) będzie emitować premierowe odcinki serialu animowanego ,,Włatcy móch". Animacja wraca po ponad dekadzie przerwy. więcej

Prezydent podpisał ustawę likwidującą media publiczne. Dzieje się na Słowacji

Niepokojące wieści płyną ze Słowacji, gdzie rządząca większość zdołała przeforsować rozwiązanie spółki zarządzającą mediami publicznymi i tym samym usunięcie jego kierownictwa. Ustawę, która potencjalnie może doprowadzić do uzależnienia telewizji i radia od polityków, podpisał też prezydent Peter Pellegrini. Głos sprzeciwu płynie za to z Komisji Europejskiej. więcej

KRRiT zarzuca rządowi Tuska łamanie konstytucji. Żądają tego w imieniu TV Republika

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozesłała stanowisko, w którym protestuje przeciwko niewpuszczaniu dziennikarzy TV Republika na niektóre konferencje członków rządu. Zdaniem regulatora, obóz rządzący łamie konstytucję, ustawę o prawie prasowym, a także ustawę o dostępie do informacji publicznej. więcej

Polski serial "Doppelganger. Sobowtór" w tym tygodniu na Max. Cztery odcinki thrillera z Jakubem Gierszałem

W piątek 5 lipca na platformie Max pojawi się nowy polski serial pt. "Doppelganger. Sobowtór". Czteroodcinkowy thriller z Jakubem Gierszałem, Tomaszem Schuchardtem i Andrzejem Sewerynem to jedna z nowości przygotowanych na pierwszy miesiąc funkcjonowania serwisu w Polsce. O czym opowie? więcej

Pracował w TVP przez trzy dekady. Znany komentator przeszedł do Polsatu

Jacek Jońca nie jest już pracownikiem TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Komentator sportowy współpracuje obecnie z Polsatem, gdzie ma pracować przy spotkaniach Wimbledonu.   więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo" ogłasza pierwszą uczestniczkę nowego sezonu

W jesiennej edycji show Polsatu ,,Twoja twarz brzmi znajomo" wystąpi aktorka, piosenkarka i prezenterka Patricia Kazadi. To pierwsza uczestniczka 21. serii formatu ogłoszona przez stację.  więcej

Zmarł montażysta z TVP

Nie żyje Wojciech Ehrlichmann - montażysta przez lata związany z Telewizją Polską. Miał 50 lat. więcej

Wielkie zmiany w programie rozrywkowym TVN-u. Wracają po roku

Zapowiadany powrót programu "Lego Masters" na antenę TVN-u coraz bliżej. Jak poinformowała stacja, ruszył specjalny casting dla uczestników. Wezmą oni udział w mocno odświeżonym formacie. więcej

Kino Polska TV ma nową umowę z brokerem reklamowym

Firma Kino Polska TV w efekcie przetargu rozstrzygniętego jesienią ub.r. podpisała z Polsat Media umowę dotyczącą obsługi brokerskiej do końca przyszłego roku. więcej

Jak nadrobić lata bez przemyślanego e-marketingu?

Początkowo sądziłeś, że marketing nie jest Ci potrzebny. Potem nie miałeś czasu, by śledzić możliwości, jakie daje promocja w sieci. Teraz, gdy chcesz zrobić krok naprzód, okazuje się, że rozwiązań jest dużo i niektóre są dla Ciebie zagadką. Co więcej, wyprzedzenie rywali jest o wiele trudniejsze, niż Ci się wydawało. Jak to wszystko ugryźć? Od czego zacząć i jakie opcje masz do wyboru?  materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prezydent podpisał ustawę likwidującą media publiczne. Dzieje się na Słowacji

Niepokojące wieści płyną ze Słowacji, gdzie rządząca większość zdołała przeforsować rozwiązanie spółki zarządzającą mediami publicznymi i tym samym usunięcie jego kierownictwa. Ustawę, która potencjalnie może doprowadzić do uzależnienia telewizji i radia od polityków, podpisał też prezydent Peter Pellegrini. Głos sprzeciwu płynie za to z Komisji Europejskiej. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Resort klimatu unieważnił przetarg tuż przed jego rozstrzygnięciem

Ministerstwo Klimatu i Środowiska zamiast rozstrzygnąć przetarg na ogólnopolską kampanię dotyczącą energetyki jądrowej, unieważniło postępowanie. Wpłynęło w nim 8 ofert, a budżet miał wynosić ponad 4,8 mln zł.  więcej

Sylwia Bomba i Greg Collins rapują reklamując Lidla

Sylwia Bomba, znana głównie z programu "Gogglebox. Przed telewizorem" w TTV wraz ze swoim partnerem Gregiem Collinsem i córką Tosią reklamują sieć sklepów Lidl Polska.  więcej

Bank Millennium z Maciejem Musiałem zapraszają na wakacje na luzie

W nowej wakacyjnej reklamie Bank Millennium przekonuje do swobody, którą zyskujemy, korzystając z nowoczesnej aplikacji bankowej w trakcie urlopu. Kampania z udziałem aktora Macieja Musiała ruszyła właśnie w telewizji oraz internecie.  więcej

Marcin Prokop, Kwolczi i Kuba Wojewódzki zachęcają: "Chwalcie siebie!"

Oranżada Hellena (Colian) wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem ,,Chwalcie siebie!". W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki - Kuba Wojewódzki. więcej

,,Daj się zakręcić" z Vito Bambino i Oreo

,,Daj się zakręcić" to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. więcej

Starcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO

LEGO, producent klocków rozstrzygnął trwający od początku ub.r. przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy globalnie wybrał Publicis One, a w Polsce będzie pracować ze Starcomem. więcej

LPP z woshwosh będą naprawiać ubrania Polaków

LPP, właściciel marek Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House, rusza z inicjatywą ,,Wear Your Story", będącej drugą edycją kampanii Dbaj o Ubranie, oddaje w ręce konsumentów pulę voucherów na drobne usługi krawieckie. Partnerem akcji jest firma woshwosh.  więcej

Sportowe nagrody w loterii Rexony

Marka Rexona serwuje klientom loterię z nagrodami, podkreślając swoje zaangażowanie w polską siatkówkę. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Cut The Mustard. więcej

Kerris odpowiada za rebranding Milestone Living

Agencja Kerris zwyciężyła w międzynarodowym konkursie ofert dla Milestone Living, firmy oferującej nowoczesne rozwiązania mieszkaniowe w różnych miastach Europy, skierowane głównie do studentów, młodych profesjonalistów i cyfrowych nomadów oraz seniorów.  więcej

Rusza wakacyjna loteria wafli Familijnych ,,Mus to zobaczyć!"

1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka ,,Mus to zobaczyć!" zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do Disneylandu. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. więcej

Mediaplus z obsługą marki Kikkoman

Mediaplus International rozpoczął współpracę z marką Kikkoman, producentem japońskich sosów sojowych.  więcej

Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media

Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową - pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Nowa aplikacja ,,Rzeczpospolitej"

,,Rzeczpospolita" zaproponowała czytelnikom nową aplikację mobilną, która pozwala na pełny dostęp do serwisu i cyfrowego wydania gazety.  więcej

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Już na pierwszej stronie

"Tygodnik Powszechny" wprowadza zmiany do wyglądu makiety pisma, które zainspirował pozytywny odzew odbiorców newslettera. Czytelnicy gazety zmiany zauważą już w środowym wydaniu o numerze 27/2024. Jak zaznaczono, "celem tej ewolucji jest podkreślenie (...) to pismo, które nie ma jednego punktu widzenia, ma - jak jego redakcja - szerokie horyzonty". więcej

Kolejne przejście z Gazeta.pl do "Newsweeka"

Dominik Szczepański poinformował, że rozstaje się z portalem Gazeta.pl (Agora) i dołącza do ,,Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska). To kolejne takie przejście po transferze Jacka Gądka. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Znane wydawnictwo ma nowego właściciela. Kupił je fundusz inwestycyjny

Spółka Marquard Media Polska, która była w upadłości, została w końcu sprzedana. Jej nowym właścicielem został fundusz inwestycyjny Venture Capital 2.0., który specjalizuje się w start-upach i tzw. distressed assets. Prezesem spółki jest Tomasz Musiał. więcej

Google Poland zarabia rekordowo. Ma już 1,4 tys. pracowników

Spółka Google Poland w ub.r. osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w swojej historii. Jej przychody poszły w górę o 18,6 proc. do 1,27 mld zł, a zysk netto - z 69,6 do 100,88 mln zł. więcej

Serwis android.com.pl wzmacnia zespół. Transfer m.in. z WP

Do serwisu technologicznego android.com dołączyli Konstanty Młynarczyk i Maciej Piotrowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Współpracę z serwisem zaczęła też Sonia Gulina. więcej

Dziennikarz sportowy przechodzi z Goniec.pl do o2.pl

Dziennikarz sportowy Karol Osiński rozstał się z portalem Goniec.pl (Iberion) i dołączył do o2.pl (Wirtualna Polska).   więcej

Obrzydliwy fejk news o Rafale Brzosce w sieci. Oburzony biznesmen z apelem

W sieci krąży ostatnio fejk news dotyczący życia prywatnego twórcy InPostu Rafała Brzoski i jego partnerki Omeny Menash. ,,Wierzę, że organy ścigania dorwą tych, którzy za tym stoją, a ja zamierzam dorwać tych, którzy czerpią z tych przestępstw korzyści finansowe - chociażby w postaci reklam" - grzmi wściekły biznesmen. więcej

Grupa naTemat zarobiła mniej. Przez wzrost kosztów i niższe dywidendy

W ub.r. spółka Glob360, zarządzająca m.in. portalem naTemat.pl, przy spadku wpływów o 4 proc. i wzroście kosztów operacyjnych o 8,3 proc. zarobiła na czysto 1,1 mln zł, o ponad połowę mniej niż przed rokiem. więcej

Minister cyfryzacji spotkał się w USA z przedstawicielami Google i Mety. Dziennikarze pytają: a co z sytuacją mediów?

Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski przybył z wizytą do USA. W San Francisco, mieście znanym z Doliny Krzemowej, spotkał się z przedstawicielami firm Palo Alto Networks - Nvidia Intel, Visa, Google i Meta. Dziennikarze komentujący wizytę dopytują, czy wicepremier pytał big techy o wynagrodzenia dla polskich mediów za korzystanie z ich treści.  więcej

Niższe ceny tylko dla klubowiczów. E-sklepy odzieżowe z zarzutami

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił trzy zarzuty spółce AzaGroup dotyczące jej sklepów internetowych z odzieżą Renee.pl i Born2Be.pl. Według regulatora platformy nie dostosowały się do wymogów dyrektywy Omnibus i mogły wprowadzać klientów w błąd co do promocji cenowych. więcej

Plaga oszustw w internecie. Jak sobie z nimi poradzić?

Blisko 5,5 mln internautów w 2023 roku uniknęło utraty danych lub oszczędności. CERT Orange Polska w zeszłym roku zablokował rekordową liczbę 360 tys. fałszywych witryn. Przestępcy podszywali się pod polskie media, sprzedawali nieistniejące pakiety płatnej telewizji, a nawet żądali przelewu za niepublikowanie kompromitujących nagrań. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Oto najbardziej cenione marki w oczach Polaków. Liderem gigant e-commerce

Marka Allegro dominuje w nowym badaniu YouGov BrandIndex, sprawdzającym oceny Polaków różnych marek. więcej

W reklamach telewizyjnych jest coraz więcej osób po pięćdziesiątce

W 2024 roku zwiększył się udział osób powyżej 50. roku życia w reklamach telewizyjnych, jednak mimo zauważalnego trendu odsetek ten pozostaje niższy od rzeczywistego udziału osób 50+ w populacji - wynika z najnowszego badania biura reklamy i marketingu TVP. więcej

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Aż 22 proc. pracowników po 50-tce w branży komunikacyjnej doświadczyło dyskryminacji w miejscu pracy z uwagi na swój wiek - wynika z raportu ,,50-latkowie w branży reklamowej" agencji Mediahub, w której zdiagnozowano napięcia wynikające z dyskryminacji ze względu na wiek.  więcej

Polacy im starsi, tym bardziej skorzy do pracy? Nowe badanie

Z wiekiem spada poparcie Polaków dla 4-dniowego tygodnia pracy, chociaż to Zetki najbardziej obawiają się, że spowoduje on spadek wynagrodzeń - wynika z badania ClickMeeting. Polacy, niezależnie od wieku, woleliby pracować 4 dni w tygodniu po 8 godzin niż przez 5 dni po 6,4 godziny. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Koniec z AVE? Powstał nowy standard ilościowego mierzenia skuteczności kampanii PR

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR), wspólnie ze Związkiem Firm PR, Instytutem Monitorowania Mediów (IMM) oraz Sotrenderem, opracował nowy standard mierzenia skuteczności działań PR. W ramach tej inicjatywy powstał specjalny kalkulator umożliwiający automatyczne wyliczenie wskaźnika bazującego na przeliczaniu łącznego zasięgu danej kampanii przez populację grupy docelowej. więcej

Jolanta Stryjczak odpowiada za komunikację korporacyjną Shein

Do zespołu platformy e-commerce Shein dołączyła Jolanta Stryjczak. Objęła stanowisko szefowej komunikacji korporacyjnej marki w Polsce, regionie CEE i krajach nordyckich.  więcej

Prokuratura bierze się za Polską Fundację Narodową. Chodzi o akcję, gdy w zarządzie był Świrski

Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej (PFN). Chodzi o kampanię ,,Sprawiedliwe Sądy" z 2017 roku. W zarządzie PFN był wówczas Maciej Świrski, obecnie przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

Giełdowy sukces lidera Konfederacji. Akcje mocno drożeją w debiucie

We wtorek kancelaria prawna Mentzen, należąca do fundacji rodzinnej Sławomira Mentzena - jednego z liderów Konfederacji, zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Akcje spółki zdrożały o ponad 50 proc. więcej

Były analityk Polityki Insight w resorcie rodziny, pracy i polityki społecznej

Kastor Kużelewski rozpoczął pracę eksperta w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, kierowanym przez Agnieszkę Dziemianowicz-Bąk z Lewicy. Przeszedł z Polityki Insight. więcej

Sarota PR rozwija ofertę digitalową

Agencja Sarota PR poszerza budowaną od 12 lat ofertę digital marketingową i uruchamia stronę Sarota Digital. Za ofertę odpowiada wiceprezes firmy Jakub Misiura. więcej

Anna Wereta w agencji N42 Creative Solutions

Anna Wereta objęła stanowisko head of creative w agencji N42 Creative Solutions. W ostatnim czasie pracowała jako head art director w agencji They.pl. więcej

K+PR wygrywa przetarg PepsiCo

PepsiCo Polska w wyniku przetargu powierza K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
ChatGPT odsyła do nieistniejących stron zamiast do Business Insidera, The Atlantic czy Wall Street Journal
Obrzydliwy fejk news o Rafale Brzosce w sieci. Oburzony biznesmen z apelem
Minister cyfryzacji spotkał się w USA z przedstawicielami Google i Mety. Dziennikarze pytają: a co z sytuacją mediów?
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj