1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam
Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020 gromadził średnio 1,82 mln widzów. TVN w paśmie nadawania produkcji był wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 245,86 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 2 września 2019 roku do 28 maja 2020 roku wyniosła 1,82 mln osób. Przełożyło się na 12,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Analizując dane oglądalności miesiąc po miesiącu wynika, że widownia serialu wahała się od 1,66 do 1,95 mln osób.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 11 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził 2,18 mln oglądających.
TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej” zajmował drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która miała wtedy 14,91 proc. udziału (gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”). Trzecie miejsce zajęła TVP1 (9,71 proc. udziału), a czwarty był Polsat (7,47 proc. udziału).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz 16-59 TVN był stacją pierwszego wyboru.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Na Wspólnej” wyniosły 245,86 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Nowe odcinki od września
Nowe odcinki „Na Wspólnej” widzowie TVN mają zobaczyć we wrześniu br. Serial najprawdopodobniej będzie emitowany w dotychczasowym paśmie, czyli od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.
W tym roku w wakacje TVN po raz pierwszy od kilku lat nie pokazuje premierowych odcinków serialu „Na Wspólnej” - ze względu na przerwanie zdjęć do produkcji z powodu pandemii COVOD-19.
Prace na planie nowych odcinków ruszyły w zeszłym tygodniu.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam