128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana
Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach platformy nc+ rozgrywane latem i jesienią br. mecze T-Mobile Ekstraklasy. Największą popularnością cieszyły się spotkania z udziałem Legii Warszawa, na czele z meczem stołecznej drużyny z Wisłą Kraków.
W ramach 19 kolejek trwających w okresie od 18 lipca do 15 grudnia br. rozegrano w sumie 152 spotkania T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie na żywo oglądać można było na kanałach platformy nc+ - pokazywały je stacje Canal+ Sport, Canal+ Family i nSport+. Średnia widownia meczów na tych kanałach wyniosła 128 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez platformę nc+.
W tym okresie spośród wszystkich spotkań najwięcej widzów zgromadziło nadane 21 września br. w Canal+ Sport starcie Wisły Kraków z Legią Warszawa. Spotkanie, które Legia wygrała 3:0, obejrzało przed telewizorami 335 tys. osób, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału stacji w grupie 4+ i 3,02 proc. w 16-49. Na drugim miejscu znalazło się spotkanie Legii z Ruchem Chorzów z widownią na poziomie 324 tys. widzów.
Top 5 meczów w Canal+ Sport | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Mecz | AMR | SHR % | SHR % |
WISLA KRAKOW - LEGIA WARSZAWA | 335211 | 2,29% | 3,02% |
LEGIA WARSZAWA - RUCH CHORZOW | 323970 | 2,01% | 2,76% |
LEGIA WARSZAWA - LECH POZNAN | 306021 | 2,06% | 2,35% |
LEGIA WARSZAWA - LECHIA GDANSK | 271585 | 1,79% | 2,08% |
GORNIK LECZNA - LEGIA WARSZAWA | 264994 | 1,70% | 1,77% |
Wszystkie pięć topowych meczów Ekstraklasy to spotkania z udziałem Legii Warszawa transmitowane przez Canal+ Sport. - Spore różnice w widowni najpopularniejszych meczów pomiędzy poszczególnymi antenami nc+ wynikają z faktu, że w Canal+ Sport pokazywane są najatrakcyjniejsze spotkania - wyjaśnia nam Michał Kocięba, kierownik ds. komunikacji i PR kanałów sportowych nc+
W Canal+ Family największe audytorium zgromadziło spotkanie Śląsk-Wrocław-Lech Poznań (174 tys. widzów; 1,42 proc. udziału w 4+), a w nSport+ hitem był mecz Jagiellonia Białystok-Zawisza Bydgoszcz (82 tys. widzów; 0,70 proc. udziału w 4+).
Top 5 meczów Ekstraklasy w Canal+ Family i nSport+
Top 5 meczów w Canal+ Family | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Mecz | AMR | SHR % | SHR % |
SLASK WROCLAW - LECH POZNAN | 173602 | 1,42% | 1,04% |
PIAST GLIWICE - LEGIA WARSZAWA | 165986 | 1,59% | 1,76% |
LEGIA WARSZAWA - CRACOVIA KRAKOW | 159279 | 1,08% | 1,21% |
KORONA KIELCE - ZAWISZA BYDGOSZCZ | 157787 | 1,11% | 0,92% |
LECHIA GDANSK - KORONA KIELCE | 133121 | 1,31% | 1,14% |
Wirtualnemedia.pl | |||
Top 5 meczów w nSport+ | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Mecz | AMR | SHR % | SHR % |
JAGIELLONIA BIALYSTOK - ZAWISZA BYDGOSZCZ | 82235 | 0,70% | 0,39% |
GORNIK LECZNA - LECHIA GDANSK | 81307 | 0,62% | 0,63% |
WISLA KRAKOW - PIAST GLIWICE | 79720 | 0,85% | 0,94% |
POGON SZCZECIN - KORONA KIELCE | 78762 | 0,70% | 0,53% |
LEGIA WARSZAWA - CRACOVIA KRAKOW | 77973 | 0,52% | 0,30% |
W sezonie jesiennym dwa mecze T-Mobile Ekstraklasy pokazała naziemna TVP1. Więcej widzów zobaczyło tam transmitowane 30 listopada br. o 15.10 spotkanie Lecha Poznań z Górnikiem Zabrze. Mecz ten przyciągnął do Jedynki średnio 1,09 mln widzów, a udział stacji w rynku wyniósł 7,92 proc. w grupie 4+ i 5 proc. w 16-49.
Spotkania w TVP1 |
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Mecz | Data | AMR | SHR % | SHR % |
LECHIA GDANSK - SLASK WROCLAW | 25-10-2014 | 776231 | 8,27% | 5,55% |
LECH POZNAN - GORNIK ZABRZE | 30-11-2014 | 1091742 | 7,92% | 5,09% |
Kolejne spotkania T-Mobile Ekstraklasy oglądać będzie można od 13 lutego 2015 roku, gdy ruszy wiosenna runda rozgrywek.
Dołącz do dyskusji: 128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana