2,6 mln dolarów za spot przy transmisji z wręczenia Oscarów. Bloki wyprzedane
Maksymalnie 2,6 mln dolarów kosztuje 30-sek. spot, który zostanie wyemitowany przy transmisji z tegorocznej gali wręczenia Oscarów w telewizji ABC 24 lutego br. Wśród firm, które pokażą wtedy swoje reklamy są m.in. Ferrero, McDonald's, Samsung.
Telewizja ABC sprzedała już cały czas reklamowy przy transmisji z wręczenia Oscarów. Nadawca podał, że wśród reklamodawców, którzy pojawią się z reklamą są takie firmy i marki, jak Cadillac, Google, Marriott Bonvoy, Rolex, Samsung, Verizon, Walmart, Budweiser, Ferrero, Hennessy Cognac, IBM, Intuit (TurboTax), McDonald's, Paramount i Walt Disney Studios.
Są to firmy, które pochodzą z branż takich jak odzież, auta, napoje, ubezpieczenia, towary konsumpcyjne, rozrywka, biżuteria, finanse, luksusowe alkohole, technologia, telekomunikacja, turystyka, restauracje i handel detaliczny.
Najwyższe ceny jakie za 30 sek. spot płacą reklamodawcy sięgają 2,6 mln dolarów.
Według Kantar Media podczas transmisji z ubiegłorocznej gali wręczenia Oscarów wiodącymi reklamodawcami były takie firmy, jak Samsung, General Motors, Walmart (każda wydała 16,8 mln dolatrów), Yahoo (10,5 mln dolarów) i Google (8,4 mln dolarów).
W ub.r. 30-sek. spot kosztował ok. 2,11 mln dolarów. Łącznie na reklamy w trakcie transmisji wydano w ub.r. 133 mln dolarów, a 17 mln na pre-show "Red Carpet".
Kantar twierdzi, że Oscary to najmniej popularny pod względem płatnych treści komercyjnych program - w ub.r. wygenerowały zaledwie 32 minuty czasu reklamowego. Dla porównania: Grammy Awards to ponad 41 minut czasu reklamowego, a Złote Globy – 36 minut reklam.
Dołącz do dyskusji: 2,6 mln dolarów za spot przy transmisji z wręczenia Oscarów. Bloki wyprzedane