600. numer “Żagli” wsparty kampanią
Czerwcowe wydanie miesięcznika “Żagle” (Murator SA), które ukazało się właśnie na rynku, jest już 600. numerem tego pisma. Wydanie wspiera kampania promocyjna.
Z okazji jubileuszu w numerze znalazł się wspomnieniowy artykuł, przedstawiający historię miesięcznika, opatrzony starymi zdjęciami, grafikami i okładkami „Żagli” sprzed lat (magazyn ukazuje się od 1959 roku). Napisał go Jacek Czajewski, profesor Politechniki Warszawskiej, jachtowy kapitan żeglugi wielkiej.
Wydanie ukazało się w objętości 116 stron, w normalnej cenie 11,99 zł i w nakładzie 17 tys. egz. Wspiera go promocja w czerwcowych wydaniach magazynów „4x4 Auto Świat” i „Top Gear”, w stacjach Grupy Radiowej Time (Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM) i w Radiu PIN. Numer jest także promowany na łamach czasopism i serwisów internetowych wydawnictwa Murator. Działania promocyjne zaplanował wydawca.
Dołącz do dyskusji: 600. numer “Żagli” wsparty kampanią