SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

870 tys. widzów „Komisariatu”. TVP1 na reklamach zarobiła 1,44 mln zł

Nowy paradokument „Komisariat” we wakacyjnej ramówce TVP1 oglądało średnio 868 tys. osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,44 mln zł.

Pierwszy sezon „Komisariatu” na antenie Jedynki oglądać można było w dni powszednie o godz. 17.30, w okresie od 12 czerwca do 24 sierpnia br. Średnia oglądalność 32 odcinków paradokumentu wyniosła 868 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 10,95 proc. w grupie 4+, 6,55 proc. w 16-49 i 8,13 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 1,20 mln osób.

TVP1 w paśmie nadawania „Komisariatu” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był TVN, emitujący wówczas powtórki docu-soap „Ukryta prawda”, co przełożyło się na 12,74 proc. udziału. Drugi był Polsat (powtórki „Gliniarzy” i „Trudnych spraw”; 11,38 proc. udziału), a czwarta - TVP2 („Cena miłości”; 9,25 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji w analizowanym okresie wyniosły 1,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Komisariat” powstał na podstawie prawdziwych historii kryminalnych z akt policyjnych i sądowych. Serial opowiada o pracy funkcjonariuszy kryminalnych w tytułowym komisariacie policji. Oprócz policjantów bohaterami paradokumentu będą m.in. technicy policyjni i ich stali informatorzy.

Główną role w paradokumencie gra Sebastian Wątroba, a w rolach drugoplanowych pojawiają się: Anna Dzierża i Konrad Marszałek. Reżyserem „Komisariatu” jest Michał Węgrzyn, a scenariusz napisali Rafał Szamburski i Szymon Nowakowski.

Warto dodać, że cztery pierwsze odcinki paradokumentu bez większej autopromocji Jedynka pokazała w okresie od 15 do 18 maja o godz. 16.25. Telewizja Polska tłumaczy ten fakt, że była to emisja pilotażowa dla zapoznania widzów z serialem.

Wyemitowane wówczas cztery odcinki śledziło średnio 450 tys. widzów, co przełożyło się na odpowiednio 6,67 proc., 3,05 proc. i 4,06 proc. udziału.

Gdy serial wrócił na antenę 12 czerwca w nowym paśmie, wpierw powtórzono cztery wyemitowane wcześniej odcinki, a następnie pokazywano kolejne.

W zeszły poniedziałek TVP1 rozpoczęła emisje drugiego sezonu produkcji. Nowe odcinki „Komisariatu” pokazywane są teraz od poniedziałku do czwartku o 17.25.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 10,14 proc.

 

Dołącz do dyskusji: 870 tys. widzów „Komisariatu”. TVP1 na reklamach zarobiła 1,44 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Mie się wydaje, że dla Komisarjatu było lepiej jakby Grażynka była policjantką, a Rysiu sierżantem.
odpowiedź
User
:) jajcarze z TVP
Premierowy serial TVP przegrywa z powtórkami Polsatu i TVN? :)) Jajcarze z TVP i wirtualnych mediów nie zauważyli tego fenomenu? :) Zarobili 1,4 miliona zł? :) :) a ile rok temu, kiedy były powtórki czegoś tam? 2? 3 miliony? :) Wielki sukces TVP! Brawo jajcarze :)
odpowiedź