'A czy umiesz też pisać?'
San Markos agencja reklamowa oraz Fundacja Moja Afryka rozpoczęły konkurs skierowany do studentów kończących studia oraz absolwentów studiów wyższych.
Na najlepszych czekają dwa miejsca stażowe w dziale kreacji agencji na stanowisku copywritera.
Konkurs, którego głównym celem jest danie szansy tym, którzy jeszcze nie mogą się pochwalić doświadczeniem w pracy, skierowany jest do młodych ludzi lubiących kreatywną zabawę słowem i przekonanych, iż potrafią tę umiejętność wykorzystać w reklamie. Akcja konkursowa przewiduje dwa etapy: pierwszy to przygotowanie odpowiedzi na zadanie (dostępne na www.sanmarkos.pl) i odesłanie jej wraz z CV na adres agencji. Po tym etapie, autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną zaproszeni na rozmowę z przedstawicielami agencji i Fundacji. Dwie z tych osób przyjęte zostaną na staż do działu kreacji - czytamy w komunikacie.
Zadanie, którego podejmą się startujący w konkursie nie jest przypadkowe. San Markos od paru lat współpracuje z Fundacją Moja Afryka, której głównym celem jest pomoc hospicjum dla najmłodszych dzieci i ich matek chorych na AIDS. Znajdujące się w Republice Południowej Afryki hospicjum jest prowadzone przez siostry zakonne i zapewnia pomoc oraz opiekę umierającym dzieciom i ich matkom. I właśnie opracowania kampanii społecznej zachęcającej do wsparcia Fundacji dotyczy konkursowe zadanie. „Postanowiliśmy postawić na potencjał wrażliwości młodych ludzi, wrażliwości, która może być kluczem do skutecznych i świeżych kampanii. Mamy też nadzieję, że wybierzemy osoby, które złapią bakcyla reklamy i zostaną w naszym zespole na dłużej ” – powiedział Michał Berger dyrektor strategiczny
w San Markos.
Dołącz do dyskusji: 'A czy umiesz też pisać?'