Dwie polskie nominacje w Effie Europe
Agencje McCann Poland, Change Serviceplan, Spark Foundry Poland, Liquidthread zdobyły nominacje w międzynarodowym konkursie reklamowym Effie Europe.
Kampania Blika autorstwa Change Serviceplan, Spark Foundry Poland, Liquidthread trafiła na listę finałowych projektów w kategorii Best of Europe: Services.
McCann powalczy o nagrodę Effie Europe w kategorii Positive Change: Social Good - Brands za kampanię „Gdzie zamieszkać” dla marki Mastercard.
W ubiegłym roku w konkursie Effie Europe nagrodzono dwie polskie kreacje. Złoto otrzymała kampania „Stop toksycznej chemii w praniu” (“Stop endocrine disruptors”) autorstwa FCB&theMilkman, Mobile Rockets, dla Clovin. Brąz wywalczyły DDB Warszawa i OMD za kampanię “Mam smaka na Maka” McDonald's.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 11 grudnia podczas gali w Brukseli.
Effie Awards Europe jest organizowany przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) we współpracy z Kantar, Google, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), ACT Responsible, Adforum.com, OneTec&Eventattitude oraz The Hoxton Hotel.
Dołącz do dyskusji: Dwie polskie nominacje w Effie Europe