„A mówiłem - kliknij do Filarum” - bobry w kampanii Filarum.pl (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa internetowego serwisu pożyczkowego Filarum.pl. Akcję, opartą na serii animowanych spotów pod hasłem „A mówiłem - kliknij do Filarum”, przygotowały firmy Big Idea Promotions i Omnicom Media Group.
Bohaterami pierwszego z serii trzech animowanych spotów Filarum.pl są bobry, które nieoczekiwanie potrzebują pieniędzy na piłę do ścinania drzew. Kampania podkreśla, że pożyczkę na Filarum.pl można wziąć za pomocą laptopa, tabletu lub smartfona. Ponadto przy pierwszej pożyczce o wartości do tysiąca złotych nie płaci się odsetek ani opłat przygotowawczych, a jedynie prowizję.
Kampania jest prowadzona od 7 września w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 i kanały tematyczne) oraz internecie.
Koncepcją kreatywną kampanii i produkcją reklam zajęła się agencja Big Idea Promotions, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Omnicom Media Group.
Dołącz do dyskusji: „A mówiłem - kliknij do Filarum” - bobry w kampanii Filarum.pl (wideo)