„Absolutna harmonia” promuje wódkę Absolut
Pod hasłem „Absolutna harmonia” rozpoczęła się związana z muzyką promocja wódki Absolut (produkowanej przez Pernod Ricard Polska). Akcję przygotowały i realizują agencje Smolar i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Promocja „Absolutna harmonia” jest oparta na konkursie, w którym należy kupić butelkę wódki Absolut o pojemności 0,7 lub jednego litra, zachować dowód zakupu oraz przesłać zgłoszenie w serwisie absolutnaharmonia.pl, odpowiadając na pytanie: „Czym jest dla Ciebie muzyka?”.
Konkurs jest podzielony na 12 tygodniowych etapów. W autorzy najciekawszych odpowiedzi, wybranych przez jury, będą otrzymywać iPady mini oraz mini wieże i słuchawki bezprzewodowe Sony.
Akcja będzie reklamowana w internecie (m.in. na facebookowym fanpage’u marki Absolut) oraz poprzez zawieszki na opakowaniach tej wódki.
Za przygotowanie i realizację konkursu odpowiada agencja marketingowa Smolar, a za działania PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: „Absolutna harmonia” promuje wódkę Absolut