SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Nawałka w biało-czerwonej kampanii promuje piwo Warka (wideo)

W nowej odsłonie kampanii „Planeta Warka” reklamującej piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec) występuje Adam Nawałka, trener piłkarskiej reprezentacji Polski. To pierwsza duża akcja marketingowa w Polsce związana z piłkarskimi mistrzostwami świata.

Spot z kampanii pokazuje, jak na Planecie Warka różne miejsca - ulice, budynki, a nawet szczyty gór, są ozdabiane biało-czerwonymi elementami. Adam Nawałka obserwuje to z helikoptera owijającego wieżowiec biało-czerwoną wstęgą i pozdrawia tłum w czerwonych strojach zgromadzony na rynku. Niektórzy kibicem wznoszą toast piwem Warka, dzięki czemu w czerwonym tłumie tworzą widoczny z górą napis „biało-czerwoni”.

Jest to kolejna z reklam Warki, których akcja toczy się na Planecie Warka. Tak jak we wcześniejszych spotach tłem muzycznym jest motyw z „Siedmiu wspaniałych”.

To zarazem pierwsza duża kampania reklamowa nawiązująca do piłkarskich mistrzostw świata, które będą rozgrywane od połowy czerwca do połowy lipca. Warka nie jest sponsorem naszej reprezentacji ani samego turnieju, natomiast Grupa Żywiec podpisała indywidualną umowę reklamową z Adamem Nawałką.

W tym poniedziałek zaczyna się zgrupowanie naszej drużyny narodowej przed dwoma meczami towarzyskimi. W jego trakcie - jak informuje „Przegląd Sportowy” - nagrany zostanie spot z piłkarzami promujący Grupę Lotos, głównego sponsora reprezentacji, oraz przeprowadzona sesja zdjęciowa dla Vistuli, jednego z oficjalnych partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Adam Nawałka w ramach indywidualnych kontraktów wiosną 2016 roku wystąpił w kampanii Play, a potem reklamował też m.in. sklepy Leory Merlin, okna Fakro i napój Oshee.

Nowy spot Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i Xbrand. Planowaniem i zakupem zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w internecie (także w social mediaI odpowiada agencja The Digitals, a za aktywności public relations - agencja Roots.

Dołącz do dyskusji: Adam Nawałka w biało-czerwonej kampanii promuje piwo Warka (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krys
Powinni zamiast w tradycyjne kampanie reklamowe inwestować w nowoczesne opierające się na zupełnie nowym podejściu http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
0 0
odpowiedź
User
zośka
Adam Nawałka i reklama, tak na prawdę piwa Warka, to obrzydliwa sugestia, że Polacy nie potrafią niczego innego robić, poza chlaniem piwska i kibicowaniem. Oburzające. Czy nie ma nadzoru nad treścią reklam? Czy ważniejsza jest kasa sponsorów od uszanowania kraju i ludzi w nim mieszkających?
0 0
odpowiedź
User
R2D2
Czy Agencja Lvov została już wystrzelona w kosmos z planety Warka?
0 0
odpowiedź