Adam Smereczyński: z Scholz & Friends Warszawa do 180heartbeats + Jung v. Matt
Adam Smereczyński zaczął pracę jako senior art director w dziale kreacji agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Wcześniej pracował m.in. w Scholz & Friends Warszawa, Change Integrated, The Digitals i Leo Burnett Group.
- Adam jest niezwykle kreatywną i uzdolnioną osobą o sporym doświadczeniu i co istotne - wyobraźni. Wszechstronne kompetencje Adama w obszarze digital oraz niestandardowe podejście przy tworzeniu komunikacji dla marek to cenne połączenie dla naszej agencji - uzasadnia zatrudnienie Smereczyńskiego Martin Winther, associate creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt. W agencji Adam Smereczyński pracuje dla marek Opel, Google, OBI oraz AXN.
Poprzednio przez półtora roku był interactive concept directorem w Scholz & Friends Warszawa. Wcześniej pracował m.in. jako senior art director w Change Integrated i The Digitals, w Fat Baby oraz w biurach Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie.
Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane na festiwalu Cannes Lions (Srebrne Lwy za kampanię Genetix Sound Studio, Brązowe Lwy za kampanie Levi’s Antiform i „Before you enter”), a także Golden Drum, Eurobest i Epica. Pracował przy projektach dla takich marek jak m.in. Canal+, Milka, BMW, Wyborowa, Żywiec, Play, Plus, Allegro, PZU, PKO S.A., Opel, Google, BBC UK, Skoda i Fiat.
Dołącz do dyskusji: Adam Smereczyński: z Scholz & Friends Warszawa do 180heartbeats + Jung v. Matt