SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AdNext tworzy content marketingową komórkę Scoop, na czele Michał Łubisz, Agata Krynicka i Paweł Bujak

Grupa AdNext, zrzeszająca agencje usług marketingu interaktywnego, wprowadza na rynek nową markę - Scoop. Oferuje ona usługi głównie z zakresu content marketingu i SEO.

Zespół Scoop tworzą Michał Łubisz (dyrektor generalny Support Media), Agata Krynicka (dyrektor zarządzająca ds. content marketingu) i Paweł Bujak (dyrektor operacyjny). Wspierają ich: zespół wywodzący się z agencji LeadBullet, specjalizująca się we współpracy z influencerami ekipa z Szeri Szeri oraz doświadczeni w projektach prasowych eksperci z Support Media.

Scoop oferuje działania content marketingowe obejmujące również współpracę z influencerami, kompleksowe strategie SEO oraz wykorzystanie prasy specjalistycznej. - Scoop będzie dysponował ogromną ilością danych na temat zwyczajów i zainteresowań konsumentów. NextClick - narzędzie, którego spółka jest właścicielem - jest nie tylko widgetem rekomendacji treści. Pozwala na weryfikację zachowań konsumentów i daje olbrzymie możliwości dystrybucji content marketingu. Zbierane wzorce zachowań pozwalają tworzyć profile odbiorców, co bardzo ułatwia dotarcie do nich z właściwą treścią. Dodatkowo dzięki współpracy z pozostałymi spółkami Grupy AdNext w zakresie analityki danych i narzędzi dystrybucji nowa marka może rekomendować klientom treści i kanały komunikacji, które są dla ich odbiorców najbardziej wartościowe i wiarygodne - opisuje Rafał Oracz, CEO Grupy AdNext.

Grupa AdNext specjalizuje się w realizacji kampanii mających na celu optymalizację zysków na każdym poziomie ścieżki zakupowej. W jej skład wchodzą spółki specjalizujące się w performance marketingu (Optimise), strategiach mediowych (Mastermind Media), marketing automation (Media Team Interactive) i gamifikacji (Gamfi).

Dołącz do dyskusji: AdNext tworzy content marketingową komórkę Scoop, na czele Michał Łubisz, Agata Krynicka i Paweł Bujak

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Członek zarządu
Wywalili twórcę narzędzia, najpierw z zarządu, później z firmy. On sam to czuł, bo w momencie przejęcia pozycjonował swoje imię i nazwisko na rozmaite zdania związane z "ekspert", "specjalista SEO" i tak dalej. Teraz klienci dostają obietnicę skutecznej akcji w wielu zasięgowych mediach, a później okaże się, że oferta była widoczna na elektroda.pl, chomikuj.pl i meczyki.pl, czyli w witrynach, które oferują treści na granicy prawa? Będzie tak, jak tutaj? Efekt? 22 tysiące wydane na reklamę i ZERO konwersji, a poziom kliknięć (CTR) gorszy niż z Onetu i WP. Nie chciałabym robić antyreklamy, dlatego mimo wszystko życzę powodzenia w businessie.
odpowiedź
User
krzyk
życzę powodzenia bo się przyda.. Szkoda pary obu panów
odpowiedź
User
Maciej
Ale to już było i z tą ekipą się spier.... :)
odpowiedź