AdNext tworzy content marketingową komórkę Scoop, na czele Michał Łubisz, Agata Krynicka i Paweł Bujak
Grupa AdNext, zrzeszająca agencje usług marketingu interaktywnego, wprowadza na rynek nową markę - Scoop. Oferuje ona usługi głównie z zakresu content marketingu i SEO.
Zespół Scoop tworzą Michał Łubisz (dyrektor generalny Support Media), Agata Krynicka (dyrektor zarządzająca ds. content marketingu) i Paweł Bujak (dyrektor operacyjny). Wspierają ich: zespół wywodzący się z agencji LeadBullet, specjalizująca się we współpracy z influencerami ekipa z Szeri Szeri oraz doświadczeni w projektach prasowych eksperci z Support Media.
Scoop oferuje działania content marketingowe obejmujące również współpracę z influencerami, kompleksowe strategie SEO oraz wykorzystanie prasy specjalistycznej. - Scoop będzie dysponował ogromną ilością danych na temat zwyczajów i zainteresowań konsumentów. NextClick - narzędzie, którego spółka jest właścicielem - jest nie tylko widgetem rekomendacji treści. Pozwala na weryfikację zachowań konsumentów i daje olbrzymie możliwości dystrybucji content marketingu. Zbierane wzorce zachowań pozwalają tworzyć profile odbiorców, co bardzo ułatwia dotarcie do nich z właściwą treścią. Dodatkowo dzięki współpracy z pozostałymi spółkami Grupy AdNext w zakresie analityki danych i narzędzi dystrybucji nowa marka może rekomendować klientom treści i kanały komunikacji, które są dla ich odbiorców najbardziej wartościowe i wiarygodne - opisuje Rafał Oracz, CEO Grupy AdNext.
Grupa AdNext specjalizuje się w realizacji kampanii mających na celu optymalizację zysków na każdym poziomie ścieżki zakupowej. W jej skład wchodzą spółki specjalizujące się w performance marketingu (Optimise), strategiach mediowych (Mastermind Media), marketing automation (Media Team Interactive) i gamifikacji (Gamfi).
Dołącz do dyskusji: AdNext tworzy content marketingową komórkę Scoop, na czele Michał Łubisz, Agata Krynicka i Paweł Bujak