Adobe przejęło Day Software
Adobe Systems sfinalizowało przejęcie szwajcarskiej firmy Day Software.
Wartą 240 milionów dolarów transakcję ogłoszono w lipcu tego roku, a została ona sfinalizowana po tym jak Adobe przejęło kontrolę nad prawie 99 proc. dostępnych w ofercie publicznej akcji Day Software.
Day Software specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania służącego do zarządzania treściami na stronie www i cyfrowymi danymi oraz do pracy grupowej w internecie. Wśród klientów korzystających z tych rozwiązań są m.in. Volkswagen, Daimler, BMW, Gap, General Motors, Nissan, Skype, Lufthansa, UBS, Intercontinental Hotels Group, McDonald's, Newsweek, MTV, Kellogg’s i Bank Światowy.
Oferta szwajcarskiej firmy stanie się teraz nową linią produktów Adobe i trafi do działu Digital Enterprise Solutions Business Unit. Z kolei Erik Hansen, dyrektor wykonawczy Day Software, będzie pracownikiem Adobe, podlegającym bezpośrednio pod Roba Tarkoffa, starszego wiceprezesa i dyrektora generalnego firmy.
Dołącz do dyskusji: Adobe przejęło Day Software