Adtech IQ - nowa platforma reklamowa Onetu
Onet wdrożył nową platformę adserwerową, będącą narzędziem do obsługi kampanii reklamowych w obszarach display, wideo i mobile. Partnerem Onetu w zakresie technologii reklamowych została firma Adtech z Grupy AOL.
W efekcie wdrożenia platformy Adtech IQ, firmy reklamujące się w serwisach Onetu zyskują takie możliwości jak zarządzanie powierzchnią reklamową prowadzone na bieżąco z poziomu platformy, wsparcie dla kampanii wideo, mobile i rich media oraz raportowanie realizacji kampanii.
W raportach klienci standardowo otrzymają informacje m.in. o zasięgu kampanii (liczba unique users) oraz dane na temat interakcji zawartych w kreacjach wideo i rich media.
Wdrożona w Onecie platforma Adtech IQ posiada certyfikaty zgodności ze standardami IAB w zakresie emisji i pomiaru reklamy display, wideo i mobile.
Dołącz do dyskusji: Adtech IQ - nowa platforma reklamowa Onetu