Adv.pl z licencją na technologię rozszerzonej rzeczywistości
Agencja Adv.pl uzyskała od francuskiej firmy Total Immersionwyłączną licencję na zaawansowane rozwiązania rozszerzonejrzeczywistości. Ta technologia łączy w czasie rzeczywistym światrealny z generowanym komputerowo.
W ramach zawartej właśnie umowy agencja interaktywnaAdv.pl ma wyłączną licencję na dostarczaniepolskim odbiorcom zaawansowanych rozwiązań rozszerzonejrzeczywistości opracowanych przez francuską firmę TotalImmersion. Ta technologia, znana również jako augmentedreality, pozwala prezentować konsumentom przekazy marketingowełączące w czasie rzeczywistym świat realny z generowanymkomputerowo za pomocą dowolnych nośników, m.in. samych produktów iich opakowań.
- Dotychczasowe zastosowania komercyjne rozszerzonejrzeczywistości w Polsce korzystały z darmowych bibliotektechnologicznych, w związku z czym cechowały się bardzoograniczonymi możliwościami formy, miejsca i technologii - opisujeAntoine Brachet, indirect channel manager w TotalImmersion. - Natomiast nasze rozwiązania można zastosowaćw każdym kanale komunikacji marketingowej: punktach sprzedaży,eventach, e-marketingu, reklamie prasowej oraz innych punktachstyku konsumenta z marką - dodaje.
Zaawansowane technologie rozszerzonej rzeczywistości dająrównież możliwość rozpoznawania twarzy konsumenta oraz innychobiektów ruchomych. Dzięki tym rozwiązaniom Adv.pl tworzy na raziegry i aplikacje mobilne wykorzystywane w promocji miast, muzeóworaz na rynku nieruchomości.
Dołącz do dyskusji: Adv.pl z licencją na technologię rozszerzonej rzeczywistości