Afilo i IDMnet ze wspólną strukturą sprzedażową
Należące do Grupy ZPR spółki Afilo i IDMnet połączyły swoje struktury handlowe. Ma to zapewnić optymalizację sprzedaży usług e-marketingowych.
W ramach połączenia struktur sprzedażowych Afilo i IDMnetu zespół handlowy tej pierwszej spółki przeszedł do tej drugiej. Będzie w niej nadal działał pod marką Afilo, odpowiadając za sprzedaż produktów z obszaru performance marketingu. Przede wszystkim zajmie się rozwojem kompetencji technologicznych i zakupem mediów.
– To połączenie pozwoli na wymianę doświadczeń i zwiększenie kompetencji zespołu sprzedażowego – uzasadnia Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca IDMnetu. Przypomnijmy, że z początkiem maja br. IDMnet ma wspólny zespół handlowy i ofertę ze spółką AdAction (więcej). Celem tych wszystkich połączeń jest optymalizacja sprzedaży usług e-marketingowych w ramach Grupy ZPR.
Dołącz do dyskusji: Afilo i IDMnet ze wspólną strukturą sprzedażową